Nitrius Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jeg leter etter en generator som kan lage noe sånt som dette for meg: http://home.no.net/kakashi/abdel/abdel/button.gif sånn at folk kan putte et sånt bilde på hjemmesiden sin og linke til meg, men det jeg lurer på er om det finnes noe form for generator for dette? eller må jeg lage selv? blir bare fjasko når jeg prøvde sist derfor lurer jeg. Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Fyr opp PhotoShop - New - 88*31 (size) - Legg inn BG(bilde) og tekst - File - Save As - filnavn.gif (Compuserve GIF). Tviler det finnes generatorer, da dette er rimelig enkleste saken i verden omtrent.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 hmm takk for tipset får vel prøve igjen da takker! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) det er veldig lett å lage i PS. du lager et bilde med størrelse 88x31 så legger du til et bakgrunnsbilde og litt tekst og lagrer det som .gif edit: ser at marvil var før meg Endret 17. april 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 takker for all hjelpen skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Slik f.x Du kan få den om du vil.. Si ifra hva det skal stå på den.. Endret 17. april 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 den var stilig kan du få det til å stå: WebMaster Remy Eller noe? dt hadde vært tøft takker så mye! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 den var stiligkan du få det til å stå: WebMaster Remy Eller noe? dt hadde vært tøft takker så mye! Det var mye tekst.. Holder dette; Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Supert men hva står "TK" for? Og tusen takk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Supert men hva står "TK" for? Og tusen takk .tk er en gratis plass man kan få domene.. www.dot.tk Aner ikke om du har noe domene elns, la bare til det.. Om du har PhotoShop kan jeg sende deg PSD-fila, slik at du kan endre det slik du vil.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) ja jeg har PS ja Edit: skal prøve å lage en egen i PS snart selv så du behøver ikke å sende med den PS fila men tusen takk for hjelpen uansett Endret 18. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Supert men hva står "TK" for? Og tusen takk .tk er en gratis plass man kan få domene.. www.dot.tk Aner ikke om du har noe domene elns, la bare til det.. Om du har PhotoShop kan jeg sende deg PSD-fila, slik at du kan endre det slik du vil.. hvilken skrift brukte du Marvil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Denne siden og fontname 04B-21.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) En pixelfont. Prøv en font som heter 04b_21 f.eks. Kommer ikke på andre pixelfonter i farta... EDIT: Voila, bra gjetta! Endret 18. april 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) takker men hvordan i huleste legger jeg dem inn i PS? :-s Endret 18. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 takker men hvordan i huleste legger jeg dem inn i PS? :-s Legg den over i Windows font-mappa di (c:/windows/fonts/, så får du opp en boks (installerer font..). Start PS på nytt. Voila! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) takker Edit: men jeg kan spørre om dere vet om noe kule sider med noen fine bilder til å lage sånn here button link? Endret 18. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
???????? Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 takker men hvordan i huleste legger jeg dem inn i PS? :-s Legg den over i Windows font-mappa di (c:/windows/fonts/, så får du opp en boks (installerer font..). Start PS på nytt. Voila! PoleCat, hvor har du gjort av linken til inspiration siden din?!?!?!?! Vennligst ta litt hensyn til de som letere etter den og plasser den i footeren din igjen *hehe* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 blabla..Start PS på nytt. Voila! Mine fonter kommer automatisk, trenger ikke restarte PS.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 noen som vet om noen fine sider men bra bakgrunn som er bra til sånne button links? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå