Gå til innhold

Snik reklame kjeltringer!

Anbefalte innlegg

Poenget Snekker'n at pga slike som deg som forsvarer dem (forøvrig grunnen til at diskusjonen fortsetter) og naive kunder uten respekt for seg selv som forbrukere; får de ikke "straff".  De får en liksomstraff som har en ENORM reklameeffekt når dere stormer til og trøster og tørker tårer av kinnet.  Og DET er for gale.

Det er visst slik man bør gjøre det heretter dersom man starter opp ny butikk;  Spre løgn og juks og når man så blir tatt med buksene nede drar man opp en uforebeholden unnskyldning der man er nærmest på gråten???  Og VIPS, så har man den opprinnelige reklameeffekten x 10.  Og hvordan vet du snekker'n sikkert at dette ikke er et stunt fra ledelsen; fordi du tar deres ORD for det?  Du som skryter over å kjenne til det meste i bedriftsbransjen burde da være den første til å spare deg for slikt.  Vi sier ikke at det er sånn, men at vi ikke vet sikkert at det er slik det er framstilt, og det akter vi finne ut av.  Av erfaring krever dette at man spar hardt i dritten, noe vi så i NC saken.

Og hvordan hadde du likt om noen i din bransje gjorde noe liknende og du tapte markedsandeler.

Eller har du kanskje endel svin på skogen selv, og vil bedre samvittighet?  Jeg bare lurer

For det første , om du leser hva jeg skriver tar jeg IKKE deres ord for det , men forumsledelsen ord for dette.

For det andre, er du klar over hva du offentlig beskylder personer/firmaer for og har du belegg/beviser for dette??

Og nei jeg har ingen svin på skogen, da jeg aldri har benyttet meg av reklame, her jeg bor er ikke plassen større enn at det går på folkemunnet og der er vi så godt annerkjent at jeg sier vel nei til ca like mange oppdrag som jeg sier ja til.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sørgelig at folk ikke har bedre ting å finne på enn å sitte her på forumet og leke detektiv i lange nattestimer bare for å spy ut surt oppgulp basert på hysteriske teorier...

Hva er det du syter over? Hver gang slike saker kommer opp er det slike naive sutreunger som deg som kaller oss hysterisk, og tror det aldri skjer/er absurd.

I alle sakene hittil har vi kommet fram til resultater utifra å jobbe utfra en av de såkalte absurde "konspirasjonsteoriene". Men jammen om det har gitt oss resultater oppigjennom.

Synd du tar deg til til å poste selv da, når du ikke bidrar til noe som helst utenom å fylle plass med SYTING. Er knutern_ i familie?

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar

Hmm, psykologen i meg tror det ligger noe personlig bak alt dette... Hissigheten og at man aldri blir ferdig ligger til grunn for den teorien

Forøvrig ser jeg ikke noen grunn til å trekke fram at moderatoren som stengte den opprinnelige tråden har posta mye i søppel. Man kan godt være mye på forumet uten å måtte skrive inn ting her hele tiden. Sjøl har jeg vært på hw.no i 5 år og registert på forumet i 3,5 uten at jeg har mer enn 7-800 innlegg pr. dags dato for det. Man kan godt være dønn profesjonell og samtidig finne på litt moro innimellom. Noe man lærer etterhvert, også i arbeidslivet.

Lenke til kommentar
Og fortell oss du da knutern_ hvordan ting skjer du som spiller allviter.

Høres ut som du har tankegangen; det er greit å gjøre noe galt fordi alle andre gjør det. Fornuftig? I think not...

Vel dette er en typisk "tapertaktikk" du får ikke medhold for dine extreme holdninger og dermed begynner du å plukke ut enda flere enkelpersoner for å "disse" dem og.

Beklager Insomniac men dette sier atter en gang mer om deg enn de andre her på forumet.

Lenke til kommentar
Jeg sutrer fordi jeg mener slike konspirasjonsteorier ikke har stort i plenum å gjøre...

Har ikke noe med naivitet å riste på hodet av usaklige beskyldninger.

Alle beskyldninger, tilogmed de som viser seg å være riktige, blir på et eller annet tidspunkt beskyldt for å være usaklige her på forumet. Hvorfor er de usaklige? Er det umulig at det er slik det kan bli gjort? Har forumledelsen virkelig sjekket at det ikke er slik det har blitt gjort. Eller har de tatt netshop sitt ord for dette de også? Snekker'n har du kommentar her? Utifra uttalelser her på forumet ser det nemlig slik ut for oss.

Og hvorfor har dett ikke noe å plnum å gjøre? Fordi synderen fortjener å skånes før saken er oppklart? Det er jo her på forumet vi må diskutere dette. Forum...diskutere, smak litt på ordet. Hvor skal vi ellers få gjort det. Vi må jo kommunisere for å komme fram til en løsning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...