pcgutten Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg har et innebygd lydkort og et PCI kan de være i samme pc? Jeg har 2 høytalerer som man skrur på strøm vil begge virke vists jeg kobler den grønne ledningen fra den ene høytaleren til det innebygde og den andre til det andre pci lydkortet? jeg vet ikke? Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har tilfeldigvis et innebygd og et pci-lydkort i pc-en. For å svare på det første spørmsålet, ja, du kan ha to lydkort i samme pc, men kun ett lydkort vil virke av gangen. Hvis du vil koble opp begge høytallerne kan det kanskje være like greit å kjøpe en forsterker, og koble høytallerne til den, og så videre fra forsterker til lydkort. Eller du kan kjøpe et bra lydkort med mulighet for flere høytallere, men valget for stå på deg Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har tilfeldigvis et innebygd og et pci-lydkort i pc-en. For å svare på det første spørmsålet, ja, du kan ha to lydkort i samme pc, men kun ett lydkort vil virke av gangen. Hvis du vil koble opp begge høytallerne kan det kanskje være like greit å kjøpe en forsterker, og koble høytallerne til den, og så videre fra forsterker til lydkort. Eller du kan kjøpe et bra lydkort med mulighet for flere høytallere, men valget for stå på deg Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Du kan sikkert kjøpe en splitt også, slik som deler kontakten i 2 uttak. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Grunnet dårlig gramatikk og mangel på komma og punktum så skjønte jeg ikke helt spørsmålet. Men det er fullt mulig å bruke flere lydkort på én PC samtidig. Har selv gjort dette på mange datamaskiner. Lenke til kommentar
svening Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 F.eks Mixmeister pro er perfect for to lydkort Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 DU kan vel kjøre lyd inn på det ene og lyd ut på det andre, ikke sant? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Eg har aldri kjørt to lydkort i same PC før, men skal ikkje WinAmp kunne gå ut på eit lydkort, mens resten av lyden i datamaskina går ut på eit anna lydkort? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 man kan bruke begge om gangen, men man kan ikke gjøre det samma med begge, de fleste programmer som winamp og media player, kan stille inn hvilket lydkort det skal ut på. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Men man kan kople Line-out på Lydkort1 til Line-in på Lydkort 2, og Line-out på lydkort2 til høyttalere/forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå