maarstad Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Lurte på om noen kunne tenke seg og scripte en webside for meg! Siden skal være offisiell hjemme side for Vollen Grand Prix i kulturuka i Asker og Bærum. Jeg har laget et design i PS men mekker ikke skripte det :'(. Håper noen kan hjelpe! Legger ut designet hvis jeg får noen hendvendelser. Dette inlegget ligger oxo i PHP forumet! Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste det så jeg valgte begge steder. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Scripte i denne sammenhengen er det vi normalt kaller HTML-kode..? Legg ut bilde at designet, slik at vi får en pekepinn.. Har ei løskatte som er flink til å kode slike design uten oppfordring og gratis.. Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Ja glemte jo og nevne at jeg ikke kan betale med annet en navnet på scripteren nederst på siden! Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Jeg tror jeg driter i hele greia! Får en jeg kjenner til å gjøre det i stedet! Endret 17. april 2004 av maarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå