jorns Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Er på utkikk etter nytt kabinett, ett som ikke ser så harry ut, slik som V2000Pluss. Prisen jeg har tenkt på er opp til 2000,-. Det skal være av typen MIDI Det skal ha følgende egenskaper: *Kjøle bra *Støye lite *God plass Med kjøle bra mener jeg at det må kjøle nesten på høyde med V2000Pluss, Det skal helst støye like lite som Lian Li PC6070A Og det bør være minst 3stk. 5,25 eksterne, 2stk 3,5 eksterne og 5stk 3,5 interne plasser. Jeg har blitt anbefalt av Microplex å kjøpe Lian Li PC6070, men etter som jeg skjønte så kjøler det ikke så godt. Har også sett på Thermaltake V2000Pluss, men etter som jeg hørte så støyer det ganske mye ( og så ser det skikkelig Harry ut). Hvor finner jeg ett kabinett som er, helst i aluminium, som ser ganske nøytralt ut og som er som beskrevet over. Kan noe hjelpe meg det? Samt anbefal en bra PSU som støyer lite til under 1000,-. Jeg har i dag en på 300W og bør vel da kanskje oppgradere til 450-500W eller hva? Endret 17. april 2004 av jorns Lenke til kommentar
jorns Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Det er bra det at du kommer med ett forslag til merke, men du kan ikke spesifisere det litt nærmere, hvilket type av Lian Li som tilfredstiller de kravene mine. Lenke til kommentar
jorns Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Ok da kan denne tråden slettes. Jeg bestillte dette: *Lian Li PC60USB Miditower, Aluminium *ADDA vifte, 34.85m³/time, 15 dB(A) For å montere i topp av kabinettet. *Grill, 80mm, Standard, for å skjære ut utstansingen bak i kabinettet oh montere denne isedetfor slik at det støyer mindre fra viften bak i kabinettet *Chrome Arctic Silver 5 Termisk Pasta *Fortron/Source, 400W, ATX12V. Her var jeg litt i tvil, men jeg leste at det var ett bedre kjøp enn 480W til MIST. Er det noen som mener noe annet her? (kjappa på mens jeg enda kan endre orderen ). Lenke til kommentar
insider Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Fortron/Source gir somregel mer W en den egentlig skal så 400 er 500 eller noe Sjekk Prisguide/Erfaringer for info Lenke til kommentar
jorns Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Nå fikk jeg kabinettet i går, ett PC60USB. Normalt med ett std. kabinett med sidedørene av lå tempen til CPU på 57 grader C, nå med det nye kabinettet ligger tempen på 45 grader. Så bytte av kabinett gjorde vireklig nytten for seg. Selv med 4 ekstra vifter i forhold til det gamle kabinettet så er ikke støyen noe høyere enn hva den var med det gamle. Så bytte av PSU gjorde nok sitt det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå