j0sh Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skal kjøpe meg DV-kamera, og lurte på hvilket som er best i denne prisklassen. er helt grønn på dette området, så tips om hva jeg burde se etter (både i negativ og positiv forbindelse) mottas med stor takk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dette er vel et av de beste kjøpene du kan gjøre: Sony DCR-PC120 til 8495,- Dette er et lite og kompakt kamera, med 1.55 Mpix CCD-brikke, noe som gir gode bilder. I tillegg har den touch-screen, noe som gjør kameraet svært brukervennlig. Har ikke erfaring selv med dette kameraet, men etter spesifikasjonene, og det jeg vet om brukervennligheten og kvaliteten til sony sier meg at dette er mye for pengene. Lenke til kommentar
panybs Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 eller så kan du jo kikke litt på dette: http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=16318 Sony har eller får nye kameraer med dockingstasjon. Men jeg ville gått for elkjop.no sitt tilbud. Hadde kjøpt det hvis jeg hadde hatt penger nok. Får bare håpe tilbudet holder da Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hva med Sony DCR-HC85 ogPanasonic PV-GS200? Alle disse vil vel komme ned i pris på ca. 7500-8500 etter en liten stund. Sony er vel den som har best egenskaper i mørke, men gjerne også mest motorstøy? Panasinic kjører etter som jeg husker 3CCD, og vil vel slite i mørke omgivelser, men har ett godt rykte når det gjelder støy. MVX 250i vet jeg ikke, men det er nok også bra. Tror jeg går for Sony`s kamera, siden det har fått oppgradert brikke som skal være bedre og større enn tidligere. Lenke til kommentar
j0sh Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Glimrende, takk for hjelpen Hadde vel egentlig bestemt meg for å gå for det kamera, og ettersom alle anbefaler det her bestiller jeg ett i morgen (regner jeg med). Igjen, takk for hjelpen alle sammen EDIT: Da var det bestillt Skal poste noen erfaringer når jeg har mottatt det Endret 18. april 2004 av j0sh Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvilket kamera bestemte du deg for? Lenke til kommentar
j0sh Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Hehe, det kan jo være greit å få med ja... Gikk for tilbudet hos Elkjøp, Sony DCR-PC120 til 8495,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå