UUnreal Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Har akkurat begynt å samle på sånt. Kommet over klassikkere fra lengere tilbake i tid. album jeg har samlet så langt: Need For Speed 1 og 2 Black And White Starcraft Warcraft II MDK Deus Ex Diablo II Novastorm SimCity 4 Command & Conquer Command & Conquer Generals Command & Conquer Generals Zero Hour Monkey Island 3-4 MechWarrior 2 Forsaken Er det bare jeg som har denne interessen der ute? Vet at blir mer og mer fokus på musikken til spill nå for tiden. Soundtrack følger oftere og oftere med i spesialversjoner av spillet. Så er det noen som kan anbefale noe musikk? Gamle klassikere eller nyere spill? Eller bare vil nevne sine favoritter Kjør på! Endret 17. april 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Battlefield Vietnam har jo bra musikk da. Og No One Lives Forever. Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Battlefield Musikken ! Ingen over eller under - best there is ! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Musikken til GTA Vice City. Har faktisk kjøpt den. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Musikken til GTA Vice City. Har faktisk kjøpt den. Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ja gta musikken er også veldig bra serlig kanalene wave 103 - flash Fm og Emotion ! Mye knoge musikk der Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Vice City har en del bra, men jeg likte faktisk musikken fra GTA3 bedre, det hadde den råe Opera kanalen, tok helt av. Det kuleste med Vice City er de vanvittige talkshow kanalene. Musikken fra BF Vietnam er rett og slett konge. Ellers så synes jeg MOHAA har et veldig bra theme. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) hmmm, musikken fra Planescape - Torment sparker imenst mye rumpe. Nesten alt som er skrevet av Tom Clancy. Alle megaman-temane igjennom tidene. Castlevania's tema. Musikken i hitman-spillene (ihvertfall Contracts og Silent Assasin) som er laget av Jesper Kyd er også utrolig bra. *trøtt, orker ikke skrive mer* Endret 10. mai 2004 av rasgar Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Supermarioland til GameBoy Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 sangene til final fantasy er ganske kule. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Om du er typen til det så er jo sangane til NFSU av god kaliber. men eg trur ikkje eg kunne hørt sangane uten å tenke meg i en rx7 doing 300km/t on the freeway Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Worms soundtrackene av Bjørn Lynne Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Musikken til Anarchy Online er jo også ganske så bra da! Roooolig ! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Final Fantasy spillene Diablo 2 Mario spillene Zelda serien Morrowind Baldurs Gate Battlefield Vietnam GTA: Vice City og London Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Super Castlevania IV Baldurs Gate Morrowind Command and Conquer Red Alert Warcraft 1, 2 og 3 Starcraft Metal Gear Solid Under a killing moon Megaman Zelda Orion 1, 2, og 3 Ascendancy Diablo 1, og 2 Wipeout spillene Hero's quest Unreal Tournament 2004 om spill musikken er bra, og jeg likte spillet, selvsagt skal jeg ha musikken (det samme går for film det...) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Metal Gear Solid-serien.Inkludert Twin Snakes til GC.Utrolig konge soundtracks Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Unreal Tournament 2004 Hæ? Spillet er bra, men musikken er ikke mer enn vanlig FPSjalling. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 alle GTA-spillene. you are listening to head radio også BF vietnam er digg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå