molna Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 GeeZuZz har rett. Størrelse er, i allefall i denne saken, viktigere enn oppløsning og 6600 har jo allerede en bra oppløsning. K700i har selvsagt et bra display, men det kunne gjerne vært større, det ville også hjulpet på salget. Vanlige folk bryr seg ikke om oppløsning, men ser på størrelsen på displayet Lenke til kommentar
Remi 77 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 K700 er helt klart det beste alternativet.. ikke kjøp nokia.. SE er det beste på markede i dag.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) men det blir jo litt annerledes når det er snakk om to mobilskjermer, og den største har lavere oppløsning enn den minste.. blir jo litt annerledes med pc skjermer. Men skjønner poenget ditt. Ikke spesielt mye annerledes. Selv om du kjører en 15" i 1280x1024, så er det bedre med en 17" i 1024x768... (hvis vi ser bort i fra tapt arbeidsplass). På akkurat bildevisningen har oppløsningen lite å si, så lenge det ikke er så gale at du kan se pikslene. Det er faktisk enda dårligere argument for en mobiltelefon, fordi størrelseforskjellen er så minimal. Endret 19. april 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 GeeZuZz har rett. Størrelse er, i allefall i denne saken, viktigere enn oppløsning og 6600 har jo allerede en bra oppløsning. Hvorfor er skjermenstørrelsen viktigere i denne saken enn oppløsningen på skjermen? Fordi at dere mener 6600 har en bra skjerm? Hvor går skille mellom hva som er viktigst mellom oppløsning og størrelse på mobilskjermen, eller er størrelse alltid bedre? Hvis ikke så er det et kryssningspunkt...... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hvorfor er skjermenstørrelsen viktigere i denne saken enn oppløsningen på skjermen? Fordi de har samme oppløsning!!! (så godt som). Og noen prøvde å forvirre folk til å tro at det ville bli bedre med en liten skjerm. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 kjøp 6600! ikke k700 stygg som F Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hvorfor er skjermenstørrelsen viktigere i denne saken enn oppløsningen på skjermen? Fordi de har samme oppløsning!!! (så godt som). Og noen prøvde å forvirre folk til å tro at det ville bli bedre med en liten skjerm. K700 har ca 6 % flere pix enn 6600. Hva prøvde de å si....at skjermen viste skarpere bilder eller at mobilen ble bedre? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 kjøp 6600! ikke k700 stygg som F Din mening ja.. Men de fleste liker den bedre en 6660.. min grunn: 6660 er en kladd, K700 er stil! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hvorfor er skjermenstørrelsen viktigere i denne saken enn oppløsningen på skjermen? Det er vel det at mobiltelefoner generelt har lite plass å formidle grensesnittet sitt, og dermed den informasjonen den skal gi brukeren, på. Og jo større skjerm, dess mere informasjon eller mulighet til å gjøre den informasjonen som er der mer oversiktelig. Du kan fremdeles få et bedre grensesnitt på en stor skjerm med lavere oppløsning enn på en liten skjerm med høy oppløsning, så sant det ikke blir kornete og dermed uleselig. Men man skal jo ikke behøve å bruke lupe heller da... Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hvor går skille mellom hva som er viktigst mellom oppløsning og størrelse på mobilskjermen, eller er størrelse alltid bedre? Hvis ikke så er det et kryssningspunkt...... Er ikke noe gitt skille, men når du får både 6600 og K700 foran deg vil du se at 6600 har bedre display (med mindre du er kjempe kjempe SE-fan og ikke ser slike ting da ) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er ikke noe gitt skille, men når du får både 6600 og K700 foran deg vil du se at 6600 har bedre display (med mindre du er kjempe kjempe SE-fan og ikke ser slike ting da ) Har du prøvd? Eller er du Nokia fan?! Hva mener du med bedre display? Større...? Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg bruker begge daglig. Det med displayet er forklart opptil flere ganger tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er ikke noe gitt skille, men når du får både 6600 og K700 foran deg vil du se at 6600 har bedre display (med mindre du er kjempe kjempe SE-fan og ikke ser slike ting da ) Har du prøvd? Eller er du Nokia fan?! Hva mener du med bedre display? Større...? Molna er nok ikke noe nokia fan, bare en som er anti SE. Når de sier at skjermen er bedre så mener de større. Skjermen til k700 er bedre kvalitet en nokia 6600 pga. pix tettheten. Men de legger mer vekt på at skjermen er større enn på pix. tettheten derfor mener de at skjermen totalt sett er bedre på 6600 enn k700. Jeg har sammenlignet de to noe gang,(den ene har jeg aldrig sett..lol) så jeg vet ikke. Det eneste jeg forholder meg til forløping er dette.... Fra mobile-reveiw. The screen’s quality is superb, the picture looks lively and sharp. If you compare the screen with Sony Ericsson Z600, T630 it is clear that K700’s is a lot better. This parameter is actually better than all models from Sony Ericsson, and a lot better than Nokia and Siemens phones Det sier jo det meste, eller hva mener du.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Nok en gang, jeg er ikke anti noe som helst. Har faktisk ikke sagt ett eneste negativt ord om K700 enda (grunnet taushetsplikt, hehe... ), sier bare at displayet er mindre enn det på 6600 (som ifølge SE-tilhengerne her er en fordel for K700...) og at jeg heller ville valgt 6600, som generelt sett er en bedre mobil med et bedre display. Endret 20. april 2004 av molna Lenke til kommentar
Habla Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg er enig at disse SE-tilhengerene får ting helt ut av proposisjon. Skjønner ikke hvorfor de mener at K700 er en bedre, kulere, tøffere, finere, hendigere, smartere, og image messige bedre telefon enn nokia 6600. Det som er mest irriterende er at de fleste mener det....svensker.... LG er min favoritt. Lenke til kommentar
sew Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 vil helst ha en tlf som kan bruks som mp3 spelare, men k700 har jo bare 14-15 mb mulig for brukeren og bruke...... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Nok en gang, jeg er ikke anti noe som helst. Har faktisk ikke sagt ett eneste negativt ord om K700 enda (grunnet taushetsplikt, hehe... ), sier bare at displayet er mindre enn det på 6600 (som ifølge SE-tilhengerne her er en fordel for K700...) og at jeg heller ville valgt 6600, som generelt sett er en bedre mobil med et bedre display. Om du har prøvd den, kan du i allefall si noe om den.. Taushetsplikt til HELVeTTE! Endret 20. april 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Om du har prøvd den, kan du i allefall si noe om den.. Taushetsplikt til HELVeTTE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå