Gå til innhold

Skal jeg kjøpe 6600 eller k700

sew

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør du meg så er SE K700 en klar vinner.

Den er mindre, billigere (bob-bob), ser 100 ganger bedre ut, har radio + mp3-spiller. Og SE = kvalitet, Nokia = bugz.

er det egentlig noe vits med denne mp3 spillern da det er jo bare 32 mb minne på telefonen

Lenke til kommentar

Nokia 6600 er jo ikke bygget som MP3-spiller, og man laster ned et program for å få til å spille disse. (3-parts program.) Lydkvaliteten er deretter - svært dårlig! Siemens SX1 er bygd som bl.a. MP3-spiller, og har derfor god kvalitet også.

Ingen hensikt å kjøpe Nokia 6600 som MP3-spiller, nei. Du får en 6-10 sanger på K700 da, ikke mange, men med god kvalitet...

Lenke til kommentar

6230 da? Akurat det samme som K700 men minnekort i tillegg og lyden er MEGET bra! :thumbs:

Jeg liker ikke K700. Liger forferdelig på SE T66 / T600. litt klumpete og tastaturet "presset" ned...MEN den er mindre en 6230 da ;)

K700: 99X46.5X19.5 cm - 93 gram

6230: 103X44X20 cm - 97 gram

Hadde bare K700 harr 1.3 MP kamera og minnekort :roll:

vil du se test av K700 sjekk:

www.mobile-review.com og velg enkelsk språk :thumbup:

Forresten, K700 HAR plass til minnekort med den vil ikke komme før T - utgaven ( T700? ) kommer....Sjekk bildene fra mobile-review

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Forresten, K700 HAR plass til minnekort med den vil ikke komme før T - utgaven ( T700? ) kommer....Sjekk bildene fra mobile-review

Ja, jeg lurte også på det der når jeg leste review'et på mobile-review. Hva slags T modell var det de snakka om? Var det bare noe de tippa, eller vet de noe de ikke vil ut med?

Lenke til kommentar
6600 har en større skjerm (men lik oppløsning)

Vil ikke dette gi K700 en skarpere skjerm eller er jeg helt ute å kjører

nå? :dontgetit:

Jo det vil jeg nesten tro. For hvis samme bilde kommer på en litt mindre skjerm med like mange farger vil det jo bli tydeligere bilde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...