tull91 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei, beklager hvis dette er feilpostet men jeg tenkte det passet best her. Jeg har lastet ned Softimage|XSI for HL2 og tenkte jeg skulle leke meg litt, men jeg finner ingen nygegynner tutorials. De på hjemmesiden virker ikke (blank firkant midt på skjermen der de skal være ) www.softimage.com/hl2 Så derfor lurte jeg på om noen av dere vet om noen enkle tutorials for å få meg igang. All hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Den siden funker jo helt fint... har ikke peiling på dette programmet, men gikk jo greit å få opp en .pdf tutorial... Her finner du de tutorialsene Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Den siden funker jo helt fint... har ikke peiling på dette programmet, men gikk jo greit å få opp en .pdf tutorial... Her finner du de tutorialsene Ja, det er der siden er helt blank. Har Adobe så jeg skjønner ikke helt hva som skjer Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ja, det er der siden er helt blank. Har Adobe så jeg skjønner ikke helt hva som skjer Må ha noe med nettleseren din å gjøre, den siden vises helt fint.. eneste som er der er jo bare nedlastings linker og ikke selve tutorialen. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Merkelig, anyways, takker for hjelpen. Dette skal fikses Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå