stokke Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei. Mitt trofaste Abit-hovedkort har nå gått av med pensjon og jeg er på utkikk etter ett nytt hovedkort. Jeg har kommet fram til Asus A7N8X-E Deluxe, men ser at dette kortet er jo relativt gammelt. Er det noen som har innspill på om jeg bør kjøpe dette eller bør jeg lete etter litt nyere kort? Mange av mine venner har dette kortet og skryter voldsomt av det. mvh Stokke Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det er det jeg altid bruker når jeg bygger PCer til kamerater o.l. Det er et helt greit kort Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det er ikke bare greit, det er GREAT! Ikke noe tull med kortet. Stabilt som få Hvis ASUS fortsetter med like gode kort, kommer jeg nok til å putte mere penger i lommene deres Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Ja når jeg tenker meg om så er det vel greatest! Du har helt rett expose2k Endret 17. april 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har et Asus A7N8X Deluxe (rev. 2.0) selv, og har ikke hatt et eneste problem med det. Stabilt som et fjell. Eneste at de er litt kresne på minne (spesielt i Dual Channel DDR mode). Så sats på kvalitetsminne (TwinMOS m/Winbond er bl.a. anbefalt av Asus, og de koster ikke så mye). Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Asus er kjent for å lage gode og stabile kort. Hadde først et Asus P4T-E. Dette var det ikke noe tull med. Og nå har jeg et Asus P4P800. Fungerer også som en drøm. Jeg vurderer også å sette opp et AMD-system til å avløse min gamle Pentium Pro 200 MHz, og da er det dette kortet (Asus A7N8X) jeg vurderer, siden jeg har hatt så god erfaring med hovedkort fra Asus. Tror ikke det er siste gang jeg legger penger i lommen på Asus. Er det noen som kan hovedkort, så er det de. Endret 17. april 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hvordaen er Corsair i forhold til Asus Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Sikkert bra. Kjører Apacer selv Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 hmm, corsair er et kjent ram merke, og så vidt meg bekjent så lager ikke asus ram? Men corsair er vel "the one" innenfor minne buisness. men ontopic igjen: kjører selv a7n8x deluxe. Aldri hatt problemer stabilt som grunnfjell. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Mener hvordan de sammarbedier Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jeg har Asus A7N8X Deluxe (rev. 2.0) med billigste twinmos dual. Det funker bra det. Eneste bakdelen er at jeg må stille ned på minnet når jeg overklokker. Har jeg hatt annen ram tror jeg dette vil ha vært ungått. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har dlx utgaven selv, bra det. Men dette er ikke så bra for overklokking, der il nok nf7-s frks være bedre. Lanparty serien til DFI er også bra, om noe dyrt. Lenke til kommentar
stokke Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Takker for innspillene, folkens! Tror jeg satser på dette kortet. .stokke Lenke til kommentar
runeah Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 alle A7N8X kort er råå, jeg har selv bare A7N8X versjonen men det er det beste jeg har hatt. Men jeg er fortsatt ikke sikker på om det er den største inviestering du kan gjøre akkurat nå. Synes du burde vente litt.. A64 blir mer og mer poppis, så det kan jo hende at priser på nforce2 kort synker bra drastisk om få uker. Eller ikke. Lykke til med bygging iaff! Lenke til kommentar
stokke Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Har egentlig ikke så mange uker... det gamle kortet har trynet og jeg trenger ny maskin NÅ! .stokke Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 heh, høres ut som et kjent fenomen Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har -E deluxe versjonen selv og er storfornøyd. Kan bare bekrefte alt det de andre har sagt her! Godt kjøp! Jeg kjører Corsair TwinX512 PC3200 i dual mode på det kortet, og klokket en XP2500+ til 3200+ uten NOEN problemer, og dette er første gang jeg bygger min egen PC, har ikke mest peil så det sier litt Lykke til, du blir ikke skuffa. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Men corsair er vel "the one" innenfor minne buisness. Sammen med OCZ, GEiL, Kingston osv. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Men corsair er vel "the one" innenfor minne buisness. som grunnfjell. Corsair ER the one innenfor internminne. Ingen lager mer perverse brikker enn de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå