Omnikron Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 da tok han feil da... håper han leser denne posten da... er det egentlig så forbanna viktig? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) ja jeg leserdenne posten . du gir deg f*** ikke du.. men se her da. der står det at den kommer best ut i test bla. på hardware. skal ikke motsi deg snekker'n hvis du har hatt begge disse prossesorene, men etter alt jeg har lest og hørt bla. fra en produktspesialist i HP som sier at amd jobber raskere til de appikasjonene jeg skal bruke den til... og jeg skal i allefall ikke klokke den.. veit ikke hva dere andre mener men jeg velger uansett AMD.. QUOTE (lizon @ 17/04/2004 : 17:35) da tok han feil da... håper han leser denne posten da... er det egentlig så forbanna viktig? ¨ Ting tyder på det ja Endret 17. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ja jeg leserdenne posten . du gir deg f*** ikke du.. men se her da. der står det at den kommer best ut i test bla. på hardware. skal ikke motsi deg snekker'n hvis du har hatt begge disse prossesorene, men etter alt jeg har lest og hørt bla. fra en produktspesialist i HP som sier at amd jobber raskere til de appikasjonene jeg skal bruke den til... og jeg skal i allefall ikke klokke den.. veit ikke hva dere andre mener men jeg velger uansett AMD.. QUOTE (lizon @ 17/04/2004 : 17:35) da tok han feil da... håper han leser denne posten da... er det egentlig så forbanna viktig? ¨ Ting tyder på det ja He he , om du leser så står det 3,06 og det er en 533 prosessor, det jeg svarte på var en 3,0 som er en 800 prosessor og det er en vesentlig forskjell. En xp 3000 og en 3,06 533 er nok temmelig like og der er vel xp muligens rakere i spil . Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) ja jeg leserdenne posten . du gir deg f*** ikke du.. men se her da. der står det at den kommer best ut i test bla. på hardware. skal ikke motsi deg snekker'n hvis du har hatt begge disse prossesorene, men etter alt jeg har lest og hørt bla. fra en produktspesialist i HP som sier at amd jobber raskere til de appikasjonene jeg skal bruke den til... og jeg skal i allefall ikke klokke den.. veit ikke hva dere andre mener men jeg velger uansett AMD.. QUOTE (lizon @ 17/04/2004 : 17:35) da tok han feil da... håper han leser denne posten da... er det egentlig så forbanna viktig? ¨ Ting tyder på det ja He he , om du leser så står det 3,06 og det er en 533 prosessor, det jeg svarte på var en 3,0 som er en 800 prosessor og det er en vesentlig forskjell. En xp 3000 og en 3,06 533 er nok temmelig like og der er vel xp muligens rakere i spil . den er grei den... jeg så ikke etter om "lizon"sa at det var 3,06. det var 3.06 vi diskuterte på fritia Endret 17. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
lizon Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) nei det var en 3.0 800 mhz. Endret 17. april 2004 av lizon Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ehh du sa 3.06 nå tar vi resten av diskusjonen på msn.. tror det er best Lenke til kommentar
lizon Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 husker ikke jeg, men jeg mente den versonen med 800 MHz fsb. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 men det er ikke så mye å disskutere at amd 64 fx-53 eier hele intel konsernet. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 husker ikke jeg, men jeg mente den versonen med 800 MHz fsb. Da er det Pentium som er klart best, selv i spill! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 husker ikke jeg, men jeg mente den versonen med 800 MHz fsb. Da er det Pentium som er klart best, selv i spill! Lenke til kommentar
bkak Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 For en diskusjon... Går folk aldri lei? Kanskje vi skal dra inn 64-bits CPUer i samme slengen, så får vi maksimal krangel? Hva er best av Linux og Windows forresten? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 JA. intel p4c 3ghz er bedre enn xp3000 32bit! Hyper Threading eier!.... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 JA. intel p4c 3ghz er bedre enn xp3000 32bit! Hyper Threading eier!.... Kun i syntetiske tester! Lenke til kommentar
fLR Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 http://www.tomshardware.com/cpu/20040322/prescott-06.html Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) For en diskusjon... Går folk aldri lei?Kanskje vi skal dra inn 64-bits CPUer i samme slengen, så får vi maksimal krangel? Hva er best av Linux og Windows forresten? Og hvorfor dra inn noe det ikke er spurt om , var det fordi du ikke likte utfallet. Ser ingenting galt i at to personer med forskjellig meninger i en sak spør om andres mening , nettop for å få avklart dette. Ser heller ingen som krangler her. Endret 17. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 http://www.tomshardware.com/cpu/20040322/prescott-06.html ?... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skuffet over utfallet? Den er vel litt drøy, om CPUen min yter bedre enn andres interesserer meg absolutt nada. Trenger ikke noe særlig mer kraft enn for å kompilere den nødvendige pakken nå og da, og jeg skjønner meg fremdeles ikke på AMD/Intel-fanboys. Det er ikke religion det er snakk om, det er snakk om to jævla prosessormerker. Denne diskusjonen har forumet hatt en million ganger, og jeg føler jeg er i min fulle rett når jeg sier at den er unødvendig. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 intel er best ytelse men koster mye, amd koster lite om har bra ytelse. Ja... Eller ikke... AMD 64 er raskere enn Intel på spill... Lenke til kommentar
Tias Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) intel er best ytelse men koster mye, amd koster lite om har bra ytelse. Ja... Eller ikke... AMD 64 er raskere enn Intel på spill... Ja, og quad xeon mp 3ghz med 4MB cache er raskere enn a64 til compilering IvI: Word. Endret 17. april 2004 av Tias Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skuffet over utfallet? Den er vel litt drøy, om CPUen min yter bedre enn andres interesserer meg absolutt nada. Trenger ikke noe særlig mer kraft enn for å kompilere den nødvendige pakken nå og da, og jeg skjønner meg fremdeles ikke på AMD/Intel-fanboys. Det er ikke religion det er snakk om, det er snakk om to jævla prosessormerker. Denne diskusjonen har forumet hatt en million ganger, og jeg føler jeg er i min fulle rett når jeg sier at den er unødvendig. Du må da skjønne at det er en del folk der ute som vil ha svar på enkelte ting og om du ikke liker slike diskusjoner, da kan du bare å la være å kikke på slike poster og bli irritert over dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå