Gå til innhold

amd og intel

lizon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja jeg leserdenne posten :angry: . du gir deg f*** ikke du..

men se her da. der står det at den kommer best ut i test bla. på hardware. skal ikke motsi deg snekker'n hvis du har hatt begge disse prossesorene, men etter alt jeg har lest og hørt bla. fra en produktspesialist i HP som sier at amd jobber raskere til de appikasjonene jeg skal bruke den til... og jeg skal i allefall ikke klokke den..

veit ikke hva dere andre mener men jeg velger uansett AMD..

QUOTE (lizon @ 17/04/2004 : 17:35)

da tok han feil da...

håper han leser denne posten da...

er det egentlig så forbanna viktig? ¨

Ting tyder på det ja

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
ja jeg leserdenne posten :angry: . du gir deg f*** ikke du..

men se her da. der står det at den kommer best ut i test bla. på hardware. skal ikke motsi deg snekker'n hvis du har hatt begge disse prossesorene, men etter alt jeg har lest og hørt bla. fra en produktspesialist i HP som sier at amd jobber raskere til de appikasjonene jeg skal bruke den til... og jeg skal i allefall ikke klokke den..

da tok han feil da...

Ting tyder på det ja

He he , om du leser så står det 3,06 og det er en 533 prosessor, det jeg svarte på var en 3,0 som er en 800 prosessor og det er en vesentlig forskjell.

En xp 3000 og en 3,06 533 er nok temmelig like og der er vel xp muligens rakere i spil .

Lenke til kommentar
ja jeg leserdenne posten :angry: .  du gir deg f*** ikke du..

da tok han feil da...

Ting tyder på det ja

He he , om du leser så står det 3,06 og det er en 533 prosessor, det jeg svarte på var en 3,0 som er en 800 prosessor og det er en vesentlig forskjell.

En xp 3000 og en 3,06 533 er nok temmelig like og der er vel xp muligens rakere i spil .

den er grei den... jeg så ikke etter om "lizon"sa at det var 3,06. det var 3.06 vi diskuterte på fritia

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
For en diskusjon... Går folk aldri lei?

Kanskje vi skal dra inn 64-bits CPUer i samme slengen, så får vi maksimal krangel? Hva er best av Linux og Windows forresten?

Og hvorfor dra inn noe det ikke er spurt om , var det fordi du ikke likte utfallet.

Ser ingenting galt i at to personer med forskjellig meninger i en sak spør om andres mening , nettop for å få avklart dette.

Ser heller ingen som krangler her.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Skuffet over utfallet? Den er vel litt drøy, om CPUen min yter bedre enn andres interesserer meg absolutt nada. Trenger ikke noe særlig mer kraft enn for å kompilere den nødvendige pakken nå og da, og jeg skjønner meg fremdeles ikke på AMD/Intel-fanboys. Det er ikke religion det er snakk om, det er snakk om to jævla prosessormerker. Denne diskusjonen har forumet hatt en million ganger, og jeg føler jeg er i min fulle rett når jeg sier at den er unødvendig.

Lenke til kommentar
intel er best ytelse men koster mye, amd koster lite om har bra ytelse.

Ja... Eller ikke...

AMD 64 er raskere enn Intel på spill...

Ja, og quad xeon mp 3ghz med 4MB cache er raskere enn a64 til compilering :roll:

IvI: Word.

Endret av Tias
Lenke til kommentar
Skuffet over utfallet? Den er vel litt drøy, om CPUen min yter bedre enn andres interesserer meg absolutt nada. Trenger ikke noe særlig mer kraft enn for å kompilere den nødvendige pakken nå og da, og jeg skjønner meg fremdeles ikke på AMD/Intel-fanboys. Det er ikke religion det er snakk om, det er snakk om to jævla prosessormerker. Denne diskusjonen har forumet hatt en million ganger, og jeg føler jeg er i min fulle rett når jeg sier at den er unødvendig.

Du må da skjønne at det er en del folk der ute som vil ha svar på enkelte ting :yes: og om du ikke liker slike diskusjoner, da kan du bare å la være å kikke på slike poster og bli irritert over dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...