Nicklas Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei Jeg bare lurte på hva dere synes om Denne hjemmesiden. Noe jeg bær forandre på eller annet ? Jeg lagde den til en Counter Strike klan, så de trenger vel et news system også ( off topic ) Vet dere om en link til en side med et enkelt news script i php som ikke bruker sql ? Alle svar tas godt i mot Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) eeeehm... sorry, men vil ikkje kalle det der ei ferdig side. Må da vel legge _litt_ arbeid i den, vel? Svart+kvitt+rødt = ingen god kombinasjon at all. Litt for skarpe kontraster, prøv med andre farger og begynn på nytt - få gjerne inn litt grafiske elementer også.. ang. newsscript: http://www.cutephp.com <= der finner du sikkert et som passer Endret 17. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
yNx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Alt for store kontraster! Var helt grusomt å lese. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Oki .. Har dere noen forslag til farger og grafikk ( er ikke så veldig flink med html skjønner dere ) Ps: Tror ikke den linken funka En ting til, de ville helst ha en mørk side Endret 17. april 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Oki .. Har dere noen forslag til farger og grafikk ( er ikke så veldig flink med html skjønner dere ) Ps: Tror ikke den linken funka En ting til, de ville helst ha en mørk side Linken skal vere korrekt, så det er sikkert berre cutephp.com som sliter litt for tida Du seier du ikkje er så flink med html? Lær det da vel! http://www.w3schools.com er en superb plass å begynne. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Prøv å runde av kantene litt og få vekk hvitfargen. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Oki ... men, hvordan runder man av kantene ? (Kansje feil forum ) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Nei da... Hvis du har PhotoShop så kan du bruke 'Rounded rectangle tool'... Aner ikke hvis du ikke har PS though... Edit: Se på arve sin måte også... den funker like bra.. Endret 17. april 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Oki ... men, hvordan runder man av kantene ? (Kansje feil forum ) http://kalsey.com/2003/07/rounded_corners_in_css/ <= Slik. Forutsatt at du kan litt HTML / CSS fra før. Anbefaler deg å lære deg the basics før du gjør noke som helst meir med den sida. Og nei, ikkje feil forum Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Oki, men for å få runde kanter da, så må man ha et bakgrunns bilde. Men på min side er det jo bare tabeller :S Går det ikke ann å runde av de ? Hvis ikke, hvordan plasserer jeg bilder i stede for tabeller, eller liksom plasserer bilder akkuratt der som tabellene er nå ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Oki, men for å få runde kanter da, så må man ha et bakgrunns bilde. Men på min side er det jo bare tabeller :S Går det ikke ann å runde av de ? Hvis ikke, hvordan plasserer jeg bilder i stede for tabeller, eller liksom plasserer bilder akkuratt der som tabellene er nå ? Les grundig på linken eg gav deg, forstå litt html og CSS - så blir det å få runde kanter ikkje særlig vanskelig lenger Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) ehe, glemte å publisere den.. men samme det Endret 17. april 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Oki, nå har jeg gjort om en del på den .. ta en titt nå, er den blitt bedre ? noe mer jeg kan gjøre eller endre på ? (link øverst i forumet) Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 farger: www.colormatch.dk Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 "Denne"? Hav er "denne"? Forklarer du ikke hva "denne" er i emnefeltet så stenger jeg tråden din. Enkelt og greit. Emnefeltet er der for å gi en beskrivelse av hva man kan forvente å finne i selve tråden. "Denne" kan være ganske mye rart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg