DesertGlow Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Vi har et utrolig irriterende problem i C&C:ZeroHour, nemlig at spillet etter et par-tre timers spilling bestemmer seg for at det er en "game missmatch", og avslutter hele saken. Dette er brukbart irriterende når man har drevet med styrkeoppbygging og strategisk spill i et par timer, og så er alt bortkastet. Det er ikke alltid dette problemet dukker opp, det er som regel i svært lange kamper, og vi får ofte spilt ferdig spillet også. Jeg vet at en av årsakene til at en slik error kan komme er hvis noen prøver å legge inn en trainer eller lignende, men jeg vet med 100% sikkerhet at ingen av vi som spiller bruker slikt. Spillet er naturligvis patchet til nyeste versjon med "GeneralsZH-102-english.exe" Noen idéer til hva som kan gjøres for fjerne dette problemet? (Problemer oppstår bare i MP-delen, hvis noen skulle være i tvil, SP går problemfritt). Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 vel patch 1.01 skal vel fikse dette: Removed the mismatch error message in replays (there is no mismatch - it is a text error). prøvd siste patch 1.02 !: http://www.eagames.com/official/cc/general...mos.jsp?state=6 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Den gjeldende patchen er installert, og jeg får likevel problemet Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 spilte lan i helga,fikk også opp "game missmatch".. ble litt justeringer på internetprotokoll(tcp/ip) og rett ip,men ble hvis ikke helt bra iallefall. så vi måtte innstalere spillet på nytt igjen da kunne vi spille mange timer på lan uten noe error. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har også opplevd "Game mismatch", såvidt jeg har forstått fra diverse forum stammer dette fra dårlig koding av spillet - ikke noe innstillinger man kan fikse på selv med andre ord. Spilte det ganske mye multiplayer før, på et 100Mbit LAN, Game mismatch forekom relativt ofte, enda oftere de sinnsykt irriterende slowdowns når man spiller med AI-playere, og av og til helt sinnsyke grafikkcorruptions (samme brett hver gang) hvilket resulterte i 1 bildeoppdatering per 3. sekund.. Dumt spillet skal være så fullt av bugs, enda dummere at EA ikke gjør noe med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå