Swafty Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei Jeg begynner virkelig å hate DC++! Jeg er i passive mode nå, fordi søkefunksjonen sluttet å virke i active mode. Å jeg vil helst være i Active Mode og at søkefunksjonen skal virke... Å et annet problem er at det noen ganger kommer opp en feilmelding som heter "DC++ Has Crashed" Å dette begynner å irritere meg! Å etterpå når jeg skrur av DC++, så pleier routeren min å fryse noen ganger sånn at ikke internettet virker!! Men det er ikke slutt enda på problemene! Hvis jeg har latt det stått på i noen timer så er speeden noen ganger under 1 kb/s! Å det begynner på helt fin speed når jeg starter det. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Download hastigheten varierer ofte etter hvor mange slots og uploads han du laster ned fra har. Evt hvor mange uploads du har selv, det gjør i hvert fall det hos meg. Linja i andre enden har mye å si. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har aldri hørt om noe slikt men det ser ut som en liten reistalasjon av dc++ hadde hjulpet. Hvis du først skal reinstalere er zDC++ mye bedre ettersom du kan laste ned fra flere sources på en gang. Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Kan hende at ip-adressen din har forandret seg uten at du er ops på det. Da får du ikke opp noen søk. Flere av problemene dine høres litt ut som konflikter med ip-adresser. Har du satt opp no port-redirecting eller no sånt, som du kanskje har gjort litt feil. Kan også ha med den interne ipen din har forandret seg. Vanskelig å si hva slike feil kommer av, hjelper ofte med reinstallering og formatering, men det er jo ikke akkurat noe rå feilsøking da Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Pussig... Jeg fikk Active Mode til å virke ordentlig nå, men porten i routeren hadde blitt slettet og jeg hadde fått ny IP adresse. Så noen må ha slettet den. Men takk for at dere gjorde meg ops med porten og IP adressen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå