Swafty Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei Jeg har et irriterende problem med Zero Hour. Når jeg spiller mange på samme level, altså team. F.eks i går når jeg spilte en bane med 3 spillere vs 3 andre spillere, så plutselig sprenger noen av de onde lagene. Å så står det "Hard Army Has Been Defeated". Å til slutt da var det bare jeg og 2 andre mot 1. Når det egentlig skulle være 3 mot 3! Jeg spiller vanlig skirmish ikke på internettet eller LAN. Å jeg spilte "Official Maps" Takke for alle svar! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Høres ut som problemet som oppstår hvis to personer har lik serial. Løser seg trolig hvis alle kjøper spillet Lenke til kommentar
Avt Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Høres ut som problemet som oppstår hvis to personer har lik serial. Løser seg trolig hvis alle kjøper spillet Jeg spiller vanlig skirmish ikke på internettet eller LAN. Å jeg spilte "Official Maps" ??? Trur du såg litt feil DesertGlow... Prøv og innstaler spillet på nytt... det funker... Endret 17. april 2004 av Avt Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Høres ut som problemet som oppstår hvis to personer har lik serial. Løser seg trolig hvis alle kjøper spillet Jeg spiller vanlig skirmish ikke på internettet eller LAN. Å jeg spilte "Official Maps" ??? Trur du såg litt feil DesertGlow... Prøv og innstaler spillet på nytt... det funker... Ok, jeg skal prøve det Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Høres ut som problemet som oppstår hvis to personer har lik serial. Løser seg trolig hvis alle kjøper spillet Jeg spiller vanlig skirmish ikke på internettet eller LAN. Å jeg spilte "Official Maps" ??? Trur du såg litt feil DesertGlow... Prøv og innstaler spillet på nytt... det funker... Aha, gjorde nok det. Sikker på at du ikke har tatt alle "vesentlige" bygninger slik at du faktisk har fått en seier mot et av lagene, slik at alle "ikke-vesentlige"-bygninger sprenger? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Høres ut som problemet som oppstår hvis to personer har lik serial. Løser seg trolig hvis alle kjøper spillet Jeg spiller vanlig skirmish ikke på internettet eller LAN. Å jeg spilte "Official Maps" ??? Trur du såg litt feil DesertGlow... Prøv og innstaler spillet på nytt... det funker... Aha, gjorde nok det. Sikker på at du ikke har tatt alle "vesentlige" bygninger slik at du faktisk har fått en seier mot et av lagene, slik at alle "ikke-vesentlige"-bygninger sprenger? Ja, jeg er sikker på det Det skjer ca. 2 min etter jeg har startet spillet. Så det er ikke mye mulighet å sprenge alle de ondes bygninger så raskt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå