brainwasher Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 HAr et problem.. eg kjøpte meg nytt hk og så satt eg alle tingene over på det nye hk et alt er koblet rett osv. Men når eg skal slå på pc en så kommer det 3 korte pip etterhverandre så restarter den seg selv igjen kommer ingen bilde på skjermen eller noe!? hva kan være feil? har prøvd anna ram ! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ta å se i manualen hva tre pip betyr Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Er det intregert skjermkort? Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Nei det er ikke intigrert skjerm kort! eg finner ikke noe pipe lyder osv.. ingen som vet? tror korte heter msi kt-3 ultra-aru 2 eller noe sånt! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Hvis du har i noen tillegskort (PCI) ta de ut! Har du en link til hovekortet? Hvis du vet hvor du kjøpte det! Endret 17. april 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Har nettverkskort og lydkort og grafikk kort.. men eg prøvde uten grafikk kort og da kom det pipe lyder uanssett! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 søk etter pipelyder på nett for 3 pip har en betydning. se om du finner noe på webstedet? gjør som Kronztad sier, og fjern mest mulig av komponenter og test. Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Oki får prøve det men.. det kan ikke bety at prossesoren er ødelakt da eller noe? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hvis du har en annen prosessor skader det jo ikke og teste Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har du tat gop på cpuvifta da du puttet den inn idet nye HK?Passer rammen til det nye kortet?Bare noen ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå