Cohen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei! Noen som vet hvor man kan laste ned spill, melodier, animasjon og bilder til Panasonic G60? Slet med å finne til min forrige Panasonic GD67 også. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Når det gjelder bilder kan du laste ned alle bilder som er i 128x128 eller mindre, så dette skal ikke være noe problem. Nedlastbare spill tviler jeg litt ettersom g60 ikke har javastøtte!(Correct me if i'm wrong).. G60 bruker midi-filer til ringetoner, så du kan laste ned de fleste polyfoniske ringetonene og midi-filene du finner. Lenke til kommentar
Cohen Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Takk for svar! Du nevner ikke hvor jeg kan laste ned..' Det stemmer at telefonen ikke støtter JAVA. Når det gjelder å laste ned melodier har jeg funnet en side, men det står ikke at det gjelder Panasonic. Det er forskjellige instrukser for å kunne laste ned til forskjellige mobiler, men når det gjelder Panasonicen min, finner jeg ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå