FenrisC0de Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Vet ikke overklokkingsmulighetene til denne CPU, men jeg har prøvd å øke FSB til 200 og senket multiplier til 11, da får jeg den til xp3200+, men noen sa at jeg må fikle med vcore og spennings osv, for å få den stabil.. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 du må se om den er stabil.... last ned prime 95 og sjekk der om du får noen error.. hvis det kommer error ganske tidlig må du øke volten på cpuen Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 okey, så jeg trenger ikke nødvendigvis og fikle med spenningen osv, bare øke FSB til 200 og MP til 11 og se om det fungerer.. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 okey, så jeg trenger ikke nødvendigvis og fikle med spenningen osv, bare øke FSB til 200 og MP til 11 og se om det fungerer.. det må du se i prime 95.... men jeg tror du mø øke litt.. egentlig skal du kjøre prime i 24 timer for da er den stabil, men den er stabil nok etter 1 time syntes jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå