Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen her som har erfaring ifra å flytte sitt NGT..

Anbefalte innlegg

Noen som har flyttet sitt NGT abb. til en ny adresse?

De sier de vil ha minst 6 ukers tid på seg, men er det noe i den prosessen man kan fremskynde selv eller ligger alt i NGT sine hender?

Når dere har flyttet...har det da tatt 6 uker eller har dere opplevd kortere/lengre ventetid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp flyttet min linje hos Ngt også. Jeg var veldig skeptisk til hvor lang tid det kom til å ta etter å ha hørt forskjellige stort sett dårlige erfaringer ang. dette, men det tok ganske nøyaktig 6 uker fra jeg meldte ifra til linjen var oppe igjen. Ifølge Ngt er det desverre ikke noe du kan gjøre for å framskynde denne prossessen noe særlig.

Lenke til kommentar

Ja, litt spredde erfaringer. I og med at jeg har et 2 års abb hos NGT, som forøvrig utløper om et halvt års tid, så hadde det vel kanskje vært greiere og sagt opp det abb(og betalt mellomlegget eller gebyrene....eller hva det måtte være) og heller ha tegnet en bredbånds avtale med Lyse og hatt det oppe å gå ifra innflyttningsdato. Det er da snakk om 2 eller 10 Mbits inn/ut. Noe som jeg igrunn hadde planer om å gjøre uansett når mitt nåværende NGT abb. er over.

Men saken er den at vi ikke vet når innflyttningsdatoen blir, og det kan skje på under 6 uker slik at jeg kan risikere å stå uten nettilgang hjemmfra en periode....og det er jo ikke akkurat en ønskeposisjon :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...