hansol123 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 skal overklokke et mx 440 med riva tuner men hvor mye vill ikke ødelege pcen til mora mi Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Du må bare prøve deg fram. klokk til det kommer "artifacts". Så er det bare og klokke litt ned sånn at den blir stabil. Det er jo bare å ta det litt pent og klokke litt og litt til du er fornøyd. Du vil fort merke hvis du har klokket for langt. Bør også passe på sånn at den ikke blir for varm. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) ja det vet jeg men et program som jeg kan bruke til og se tempraturen vet jo at splinter cell pandora tomorrow ikke virker med mx 440 men hvis jeg klokker går det da Endret 17. april 2004 av hansol123 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Tror ikke at et mx 440 har innebyggd sensor for måling av temp. Men du kan jo ta borti kortet så vil du jo for merke om det blir for varmt. Mener å huske at det var XT kortene fra ati som kom med temp sensorer først. Sitter med esken til Pandora Tomorrow og det er står to ting under Not Supported og det er GeForce 4 MX og GeForce 4 Go. Så det hjelper helt sikkert ikke og klokke det, sorry. Edit: Innlegg 500 Edit2: Kan jo prøve og overtale mor til å spandere et nytt skjermkort, bare passe på å finne på en veldig god og teknisk grunn for at det mx 440 kortet som sitter der ikke virker mer. Holder sikkert med å trekke ut kabelen bak og si at kortet er gått til de evige jaktmarker... Endret 17. april 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Det er ikke temperaturmåler på GF4. Og hvis spillet ikke virker (da mener jeg ikke at det hakker), hjelper det ikke å overklokke. Edit: Noen var visst raskere enn meg ja. Endret 17. april 2004 av Rikky Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 jaja får min eggen pc snart med nvidia geforce 6800 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Da skal du jo ikke ha noen problemer med å kjøre Splinter Cell PT for å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå