zupreme Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har et PCI-kort med USB-porter på. Drivere er installert og enheten ser ut til å fungere ok i enhetsbehandling. Problemet er bare at jeg ikke får tilgang til det jeg plugger inn i USB-portene! Hvordan får jeg det?? Bruker Win98 HW: P133, 48MB Ram, 20GB HD, VGA 8MB Lenke til kommentar
entonic Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 tror ikke at windows 98 støtter usb. tror at det bare virker i 98se og oppover. correct me if i`m wrong. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Stemmer det. Vil anbefale å oppgradere til win98se. Men det aller meste en stapper inni trenger drivere i win98se i motsetning til XP der de aller fleste er innkludert. Eksempel Flashdisker trenger drivere i win98 men ikkje xp Lenke til kommentar
entonic Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 derfor mp3 spilleren min ikke virket når jeg slettet driverne. Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Men det aller meste en stapper inni trenger drivere i win98se i motsetning til XP der de aller fleste er innkludert. Eksempel Flashdisker trenger drivere i win98 men ikkje xp Takker meanbean! Det blir litt klarere for meg nå ja. Når jeg stappa inn flashdisken min begynte maskina å spørre etter drivere og greier... Hvilket versjonsnr av Win har 98SE da? Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Går det an å bare kopiere driverene fra Win XP og legge de inn i Win98??? Har funnet driverene til Flash-minnet mitt i XP iallefall... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Du får se om HW-leverandøren har Win98 USB-drivere til enheter du ønsker å koble til...... Endret 19. april 2004 av jarmo Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Ok nå er ting i boks. Selve USB-kortet hadde drivere i Win98 For de tingene jeg skal plugge inn i USB-portene må jeg installere drivere først. Tungvint, men det funker da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå