Pioneer Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei! Jeg lurte bare på om noen vet av hvor jeg kan få tak i Steam CD Key....Jeg har flere...Bare at de er i bruk hele tiden, så jeg lurte bare på om noen hadde en ubrukt, lr en som ikke er i bruk så mye?? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Dette er HELT feil katagori! Og du kunne jo feks kjøpt spillet... (hvis ikke du har det da) Lenke til kommentar
norrick Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hvor lang tid tar det før du blir bannet mon tro??? I tillegg så har dette lite med hovedkort, prosessor og minne å gjøre... BANN denne fyren fort folks, raporter til admin! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jaja, noen lærer aldri. 1 innlegg, og allerede på vei mot ferie. Ny registrering av tidligere bannet bruker mon tro? Rapportert. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Eller så kunne dere vært litt hyggelig å ønsket han velkommen. Forklart han at han burde lest retningslinjene osv. Er jo tross alt den store dåpsdagen, og hele Norge gleder seg! Velkommen til forumet Pioneer!!! Les retningslinjene før du skriver ditt neste innlegg, stalltips fra meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Eller så kunne dere vært litt hyggelig å ønsket han velkommen. Forklart han at han burde lest retningslinjene osv. Er jo tross alt den store dåpsdagen, og hele Norge gleder seg! Velkommen til forumet Pioneer!!! Les retningslinjene før du skriver ditt neste innlegg, stalltips fra meg Retningslinjene? Joda, men det forklarer fortsatt ikke hvorfor spm. om warez havner i Hovedkort, Prosessor og minne Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det bør om ikke annet være en ganske god forklaring for dette syns nå jeg Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Pioneer Skrevet 17/04/2004 : 09:48 Hei! Jeg lurte bare på om noen vet av hvor jeg kan få tak i Steam CD Key....Jeg har flere...Bare at de er i bruk hele tiden, så jeg lurte bare på om noen hadde en ubrukt, lr en som ikke er i bruk så mye?? Tviler sterkt på at noen kommer til å gi deg en cd key helt gratis. Eneste mulighet tror jeg blir å kjøpe spillet. koster jo ikke mer en 100 kr lengre. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 De fleste steder jeg har sett skal de ha 299kr (!!!) for Half-life (CS)... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 De fleste steder jeg har sett skal de ha 299kr (!!!) for Half-life (CS)... Dar bør du lete bedre... mange nettbutikker selger HL svinbillig. Lenke til kommentar
Heppe Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 www.kelkoo.no > Dataspill > søk half-life > finne billig og bli lykkelig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg