Gå til innhold

Steam CD-Key

Pioneer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Jaja, noen lærer aldri.

1 innlegg, og allerede på vei mot ferie. Ny registrering av tidligere bannet bruker mon tro? Rapportert.

Lenke til kommentar

Eller så kunne dere vært litt hyggelig å ønsket han velkommen. Forklart han at han burde lest retningslinjene osv.

Er jo tross alt den store dåpsdagen, og hele Norge gleder seg! :)

Velkommen til forumet Pioneer!!! Les retningslinjene før du skriver ditt neste innlegg, stalltips fra meg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Eller så kunne dere vært litt hyggelig å ønsket han velkommen. Forklart han at han burde lest retningslinjene osv.

Er jo tross alt den store dåpsdagen, og hele Norge gleder seg! :)

Velkommen til forumet Pioneer!!! Les retningslinjene før du skriver ditt neste innlegg, stalltips fra meg

Retningslinjene?

Joda, men det forklarer fortsatt ikke hvorfor spm. om warez havner i Hovedkort, Prosessor og minne :wow:

Lenke til kommentar
Pioneer Skrevet 17/04/2004 : 09:48

Hei! Jeg lurte bare på om noen vet av hvor jeg kan få tak i Steam CD Key....Jeg har flere...Bare at de er i bruk hele tiden, så jeg lurte bare på om noen hadde en ubrukt, lr en som ikke er i bruk så mye??

Tviler sterkt på at noen kommer til å gi deg en cd key helt gratis. Eneste mulighet tror jeg blir å kjøpe spillet. koster jo ikke mer en 100 kr lengre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...