jd21x Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Finner jeg firmware versjoner på internett?til nokia enheter? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Nei, mest sannsynelig ikke, ikke drep meg om jeg tar feil men er nesten bombesikker på at ingen nokia telefoner har denne muligheten. Lenke til kommentar
jd21x Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Nei, mest sannsynelig ikke, ikke drep meg om jeg tar feil men er nesten bombesikker på at ingen nokia telefoner har denne muligheten. uff da, men jeg vil ha det.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Finner jeg firmware versjoner på internett?til nokia enheter? Det er ikke mulig å oppgradere nokia-telefoner selv uten å miste garantier. Jeg tror det er mulig å finne kopier av firmware til nokia-telefoner, men tror ikke dette er lovlig. Du får derimot oppgradert den helt gratis i butikken, om den ikke er eldre enn 1 år (nokia sier 1 år, forbrukerkjøpsloven sier 2)... rett meg gjerne om jeg tar feil om firmwareendring selv er "ulovlig".. Lenke til kommentar
jd21x Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Finner jeg firmware versjoner på internett?til nokia enheter? Det er ikke mulig å oppgradere nokia-telefoner selv uten å miste garantier. Jeg tror det er mulig å finne kopier av firmware til nokia-telefoner, men tror ikke dette er lovlig. Du får derimot oppgradert den helt gratis i butikken, om den ikke er eldre enn 1 år (nokia sier 1 år, forbrukerkjøpsloven sier 2)... rett meg gjerne om jeg tar feil om firmwareendring selv er "ulovlig".. takk, så det er ikke noe valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå