ripper329 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei. Er det noen som vet om det går ann å flashe ngagen igjen. Jeg oppretta en Libs mappe i c:\system å restarta den med appman... den starta aldri igjen. Den bare lyser og det står nokia. Så slår den seg av igjen. Noen som kan hjelpe meg med problemtet? PLZ!!! Er Libs en library funksjon den bruker når den starter opp?? Deppa nå... Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei. Hadde samme problemet selv for noen dager siden med min Nokia 3650, den slo seg på NOKIA merket kom opp, det ble hvit skjerm, NOKIA merket kom opp enda en gang før den slo seg av. Det er software-feil, så du må nok til Nokia forhandler for å få oppgradert din telefon til nyeste software. Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Takker for svar. Da drar jeg til butikken å prøver det... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 neineinei... Hvis du får formatert den fungerer den igjen. slå den av, hold inn stjerne, 3, og den grønne ringetasten. slå på. hold knappene inne til det står "formatting" i displayet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Dette er ikke en sw/fw feil, men en feil som skyldes programmer som du har installert (symbian) som har tuklet litt med systemet og dermed gjort at tlf. ikke starter. Gjør som GeeZuZz sa og alt vil være greit Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Typisk.... Får hente den på mandag før de sender den igjen da... FØKK!!!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har sjedd akkurat det same med meg... Matte sende den øpå rerasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå