DJLuNaTiC Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg har mekka plexi vindy til døra på mitt Chieftex BX kabinett. Var såppass dum og klina litt lim langs kantene når jeg prøvde og montere neonwire rundt kantene, men har ikke guddi og rense det ennå. Tar det en av disse dagene. Ble kult ivertfall syntes jeg. Tonet glass er det oxo. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 fett det der da... men hvordan "tonet" du det? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Good work.... Hvorfor festet du ikke neonwiren alikevel???? D hadde jo vært råbra!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Sitter på et Chieftec Dragon kabinett og har tenk på det samme. Så jo litt tøft ut det der. Lenke til kommentar
DJLuNaTiC Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Syntes neonwiren ble litt harry. Og det var så vanskelig og få det til og sitte ordentlig på plass. Så jeg droppa det. Jeg hadde en katode inni der, på bånn i bakgrunnen, bak plastiken. Men tok det vekk også siden jeg måtte ta selve katoden ut av det acryl røret som de kommer i for å få plassert den bak glasset når døra er lukket. Glasset var ferdig tonet. Fikk det gratis på en fabrikk som heter Plex (i Fredrikstad på Kråkerøy) ved siden av der jeg jobber. Er sikkert mulig og få noe lignende hos en glassmester oxo. Det er speilblankt i tillegg. Hvis jeg lukker døra, kan jeg se TV skjermen ganske klart som er på min høyre side=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå