lopez Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Nåen som her nåen plasser man kan kjøpe multiscreen system skjermkort ? url helst.... med 3 utganger.... har 3 17" LCD'er jeg helst vill få koblet sammen... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Matrox har skjermkort til dette, men de er ikke spes. bra til 3d-spill. Eller du kan sette inn et ekstra PCI-skjermkort. Endret 17. april 2004 av XenZor Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ja Matrox er nok det du vil ha, men er ikke enig at det ikke duger til spill. Er man ikke hardbarka gamer som MÅ ha 150fps i 1600x1200 så funker dette kortet her kjempebra i alle spill. Har selv Matrox Parhelia (3 utganger), og sammenligner jeg performance med andre systemer hvor man bruker supplerende PCI kort for å åppnå like mange utganger, så kommer jeg ALDRI til å engang VURDERE å gå tilbake til en PCI-løsning Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Enig med folka, har selv Matrox Parhelia 256MB og 3x17" LCD, men jeg spiller ikke så utrolig mye så for meg så funker det helt ok, Vice City og NFS underground går så vidt med litt hakking, har ikke kjørt noen særlig fps spill på maskinen. Hadde et ATi 9600XT og et PCI kort, men det er IKKE en bra løsning, med Parhelia kortet får du ihvertfall spilt spill og se film+++ over tre skjermer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå