Sober Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Pcen klikka her om dagen..plutselig ble det bare svart skjerm. Har klokka skjermkortet, men tror jeg klokka det ned igjen. Formaterte og installerte xp på nytt. Men skjer fortsatt det samme. Uansett, så gikk jeg i sikkerhetsmodus, avinstallerte driver, og da kunne jeg kjøre normal modus uten at skjermen klikka, men når jeg installerer drivern igjen får jeg ikke starta opp. Det bli bare svart skjerm etter "XP loading" iconet. Kan det hjelpe og å "flashe" skjermkortet i bios ellerno? Noen tips? Har snart ikke mer tolmodighet til å forsøke mer selv . Kommer bare til å gå amok på tastatur, mus, skjerm, eller hva det nå enn skulle være Er forresten et geforce ti 4800 Endret 17. april 2004 av Sober Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hva står core/memory på nå? Du sa du "trodde du hadde klokka det ned"... Lenke til kommentar
Sober Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 ehmm...har ikke powersitrip installert..noen andre plasser man kan skjekke det? Lenke til kommentar
Sober Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Ingen flere som har tips? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ehmm...har ikke powersitrip installert..noen andre plasser man kan skjekke det? Kan du ikke bare installere Powerstrip/Riva Tuner da? Lenke til kommentar
Sober Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 klarer ikke åpne det i sikkerthetsmodus. Og kan ikke kjøre normal modus når skjermkortet er installert. Går ikke det ikke ann å stille på sånn skjermkort greier i bios?? Lenke til kommentar
pcpro Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ta og uinstaler driveren til skjermkort i safe mode da vell så kan du kjører normal da. Lenke til kommentar
Sober Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) jepp, har gjort det nå. Memory står på 499mhz og engine står på 300mhz. Har som sagt geforce 4800 ti Endret 17. april 2004 av Sober Lenke til kommentar
Sober Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Ikke noe mer hjelp å få Endret 18. april 2004 av Sober Lenke til kommentar
pcpro Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hmmm.... du har sikker overklokka korte får masse når du gjore det og det knakk kort men du kan jo prøve en annen driver da eller hva? hvilken driver har du nå da? Lenke til kommentar
Sober Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 ehh... jeg tror memory klokken står for lavt:S den skal stå på 650!? jeg har kjørt den nyeste driveren på nette (www.nvidia.com) jeg er ikke sikekr på om også GPUklokken også går for lavt! men er det en mulighet at det ligger noen av de instillingene fra klokkingen igjenn i bios?? Lenke til kommentar
Sober Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Har flasha bios, funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
pcpro Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hmm... ta grafikkort ut og legge det er kald sted i circa 10 min og så setter du det in i pcen igjen kanskje det funker da? Lenke til kommentar
Sober Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 ehhhmmm... tror du ikke ejg har formatert?? jeg rensket ut alt men det klikker fortsatt.... når jeg tar på skjerkortet så er det så varmt at jeg nesten brenner meg.. nå pcen er av så får jo skjerkortet vilt seg litt da;) funker fortsatt ikke... den andre skjerkortet vill heller ikke fungere som det skal men det er kansje noe med drivern å gjøre.... testet nettopp en eldre gainward driver men den klikket kortet også med.... Lenke til kommentar
pcpro Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 har du den nyeste driveren fra nvidia.com ???? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det høres rart ut... Kanskje det begynner å sove inn? Lenke til kommentar
Sober Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 har du den nyeste driveren fra nvidia.com ???? Ja.. har det, men har testa med en eldre driver...da funker det i sånn 2 sec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå