Gå til innhold

Problemer med skjermkortet

Sober

Anbefalte innlegg

Pcen klikka her om dagen..plutselig ble det bare svart skjerm. Har klokka skjermkortet, men tror jeg klokka det ned igjen. Formaterte og installerte xp på nytt. Men skjer fortsatt det samme. Uansett, så gikk jeg i sikkerhetsmodus, avinstallerte driver, og da kunne jeg kjøre normal modus uten at skjermen klikka, men når jeg installerer drivern igjen får jeg ikke starta opp. Det bli bare svart skjerm etter "XP loading" iconet.

Kan det hjelpe og å "flashe" skjermkortet i bios ellerno?

Noen tips?

Har snart ikke mer tolmodighet til å forsøke mer selv :p. Kommer bare til å gå amok på tastatur, mus, skjerm, eller hva det nå enn skulle være :angry:

Er forresten et geforce ti 4800

Endret av Sober
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ehh... jeg tror memory klokken står for lavt:S den skal stå på 650!? jeg har kjørt den nyeste driveren på nette (www.nvidia.com) jeg er ikke sikekr på om også GPUklokken også går for lavt! men er det en mulighet at det ligger noen av de instillingene fra klokkingen igjenn i bios??

Lenke til kommentar

ehhhmmm... tror du ikke ejg har formatert??

jeg rensket ut alt men det klikker fortsatt.... når jeg tar på skjerkortet så er det så varmt at jeg nesten brenner meg.. nå pcen er av så får jo skjerkortet vilt seg litt da;)

funker fortsatt ikke... den andre skjerkortet vill heller ikke fungere som det skal men det er kansje noe med drivern å gjøre.... testet nettopp en eldre gainward driver men den klikket kortet også med.... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...