Naits Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har sett på et Geforce 3 kort siden GF4 vil bli utenfor min lommebok sin rekkevidde :smile: Gainward AGP GeForce3 Ti/500XP 128MB 4ns Titanium200,"Jumbo,Golden Sample" Retail, dette kortet har jeg sett på, som koster 2895kr(butikk) og 2678kr(web) hos komplett.no Er dette et godt kort for pengene? Mye for pengene? Kan jeg få høre hva dere mener om dette kortet? Jeg skal bruke det mest til spilling, så god kjøling på kortet er vel viktig slik at det ikke går varmt for fort. På forhånd tusen takk for svar, Stian Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Ja, det er sikkert et bra kort det. Men hvis du venter noen måneder kan du sikkert få det mye billigere, siden GF4 nettopp er introdusert. Men såklart, hvis du ikke gidder å vente, så må du bare kjøpe det. Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jo det er et greit kort. kjøp det på buydirect de var kjappe. og billigst ikke minst. Jeg har samme kortet. Det du eventuelt kan kjøpe hvis du kuleren litt er gf4200. dette vil koste omtrent det samme som xp utgaven 2500, men strippa antagligvis. tipper rundt slutten av mai har alle butikkene på web det kortet. Gainward sitt kort kan overklokkes stabilt opp til 225-235 på kjernen og minne opp til nesten 500. standard er 200 og 460. så det ligner på gf3 ti500. Så tips er dette er et greit kort nå, men vent hvis du kan... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Noen andre som har erfaringer med dette kortet eller som gjerne vil utrykke sin mening? Jeg tar gjerne imot flere meninger :smile: På forhånd, takk for hjelpen Stian aka Naits, or the other way around :smile: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Databutikken.com: Creative GeForce4 Ti4400 128Mb DDR DVI TV-out Retail AGP CRETI44-128TV Ord.pris 2951.00 Webpris 2862.00 *kremt* 2800kr var da fryktelig mye å betale for ikke nyeste version skjermkort da. Nei, anbefaler dette på det sterkseste, bare håper de har de på lager og at det ikke er noe kluss, for da blir det geforce4 hjem til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå