Undik Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har moddet kabinettet mitt i dag.. Satt inn 2 nye vinduer.. MEN! Når jeg skulle sjære i aluminiumen (som er sølv farget) med stikksag, kom det masse STYGGE merker på kabinettet!! Hvordan kan jeg få fiksa dette? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ehm...Lakke?? Eller er jeg helt på ville veier? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Eller er jeg helt på ville veier? nope, du har stesans. Men helst puss ned ripene eller fyll dem med grunning, deretter lakking.. Ballemann Lenke til kommentar
insider Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg prøvde å lakkere over den game lakken som var på kabinettet mitt og den nye satt ikke i det hele tatt så ksnje lurtr å pusse ned kabinettet først. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg prøvde å lakkere over den game lakken som var på kabinettet mitt og den nye satt ikke i det hele tatt så ksnje lurtr å pusse ned kabinettet først. men skal jo alltid pusse etter man har lagt et lag med lakk da... Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er det i døra kan du jo feks Lakere begge dørene sorte og ha resten av kabinettet sølv det hadde jo blitt litt tøfft da! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du kan jo bare pusse ned lakken dah... Brukt litt (av grovere type) våtslipepapir til du skimter metallet, bytt da til noe finere noe... resultatet vil bli at du får et grisekult alu.kabinett, men sølvfarget front... BTW... børstet alu. er rått!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå