blue2 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 hei! Håper noen kan hjelpe! Jeg har 2 trojandownlader virus på maskinen på system volume. Har prøvd å laste ned ulike programmer, og har e-secure som virusprogram til vanlig. men ingen får til å slette trojanene! Håper noen kan hjelpe! Hilsen oppgitt jente Lenke til kommentar
Naalsund Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kanskje en ide å laste ned Norton? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) The Cleaner løser problemet ditt. Btw: Naalsund: Norton er noe man kjøper, ikke laster ned(utenom nye definisjoner etc...). Endret 17. april 2004 av Opus Lenke til kommentar
Naalsund Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Norton _må_ ikke kjøpes. Det finnes andre måter for de som ikke er kristen å følger alle norges lover. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Norton _må_ ikke kjøpes.Det finnes andre måter for de som ikke er kristen å følger alle norges lover. Vel...Nå er ikke jeg kristen. MEN, jeg er innforstått med retningslinjene her på forumet. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 nedlasting er vi imot her på forumet naalsund!!! til jenta: prøv ad-aware, spybot s and d. begge disse finns i LOVLIGE gratis versjoner. hvis alt går rett vest kan du jo formatere... Lenke til kommentar
Naalsund Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det visste jeg ikke. Beklager asså Lenke til kommentar
blue2 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Takk for alle svare! har prøvd ad aware , spybots og the cleaner. The cleaner fjernet alle utenom en trojan, så nå vet jeg ikke! Kan det være at e-secure oppgir virus når det ikk er virus der?? The cleaner sier iallefall at maskinen er ren. Har også prøvd spyhunter, med delvis suksess. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Du sier de er på "system volume" . Vil det si mappen C:\System Volume Information Da er det enkelt å få det bort . Disable system restore . reboot Reenable system restore igjen . Ps! De gamle gjenopprettings punktene dine blir borte da .. .... Lenke til kommentar
blue2 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Prøvde det med systemgjennoppretning, men det funket ikke. Dvs jeg får bare systemgjennoppretning ufulstendig! Iriterrende greier! Lenke til kommentar
datamannen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Prøv å starte windows i sikker-modus og kjørs så ad-aware eller the cleaner. Lenke til kommentar
Janti3000 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 gjør som datamannen sier. vist du vet kor trojaen har plassering kan du starte den i sikkerhetsmodu med å trykke masse på F8 når maskinen startes. Lenke til kommentar
blue2 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Trojanen er borte!!! Gikk inn på symantec sine hjemme sider og fikk løst det der. De informerte også om at det var en svært lite skadelig variant. men tusen hjertelig takk for alle svar! Nå vet jeg altså hvor jeg skal gå hvis dataen iriterrer meg igjen! Tusen takk alle! Hilsen fra takknemlig jente Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 bare hyggelig å hjelpe en dame i nød... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå