jocke Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hei. Sitter blant annet litt på DC, og når jeg skal share filer, blir alt så veldig "oppdelt", da jeg har MP3'er og filmer spredd utover 2-3 disker. Det blir da f.eks. 3-4 mapper som har navnet MP3 i filelisten min. Finnes det en form for programvare eller kommando, etc, som gjør at jeg kan f.eks. lage en "fake" mappe, som inneholder alle mp3'ene som ligger spredt utover diskene? La meg forklare litt nærmere. La meg ta et eksempel. Jeg har følgende mapper med MP3'er... D:\MP3 - rockD:\Lagring\MP3 - pop E:\Media\MP3 - diverse Alle mapper&filer under disse tre mappene, vil jeg skal vises som "MP3" under DC.. For å sette sammenlikningen i windows; Mappen "D:\Fakeshares\MP3'er" inneholder alle filer&mapper som befinner seg under de ovennevnte folders. Noen som skjønner ka eg mener? Og noen som har tips til hvordan dette er mulig - om det i det hele tatt er mulig? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 du skal fint kunne mounte alle mappene dine inn i en mappe og dele denne "fellesmappen" Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 du skal fint kunne mounte alle mappene dine inn i en mappe og dele denne "fellesmappen" Ja, men til dette trenger man et program, kommando, etc... Hvis det er mulig, er det noe slikt jeg spør om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå