matricus Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har en 10 meter krysset tp kabel som jeg har koblet mellom 2 PC-er. Nå skal jeg legge den opp en etasje og inn i ett skap så den ikke synes. Derfor trenger jeg nå 15 meter kabel. Er det noen som vet om det er finnes en skjøt så jeg kan koble på 5 meter krysset kabel til, eller er jeg nødt til og kjøpe en 15 kabel? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Ja det finnes skjøtestykker med RJ45 hunn i begge ender, men jeg vet ikke hvor du kan få kjøpt det. Prøv claes ohlson eller lignende. Men det beste blir jo uansett å legge en hel kabel og sette opp kontakter i begge ender. Lenke til kommentar
matricus Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 ja tror jeg får ta en tur ned til komplett i morra Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Joda, Clas Ohlson har iallfall. Og, du behøver ikke enda en kryssa kabel! Kan bruke vanlig TP. Lenke til kommentar
Novise Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Du må for all del ikke kjøpe en krysset kabel til (da vil jo bare kryssingene oppheve hverandre) derfor er det greit å ha bare en kort krysset kabel og en skjøt, - så kan du gjøre den så lang du vil med en standard kabel. Skjøtedingsen får du også på Elkjøp og Telebutikken (koster ca 50 kr.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå