Gå til innhold

NEW POLL-knapp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk deg. Mange brukere finner ut: Jøss, en poll-knapp! La oss starte en poll!

Og så har vi plutselig polls for alt fra hvilken allergi man har til den lokale prisen på hasj. Men andre ord, kaos.

EDIT: Poenget med den er at moderatorer kan starte polls...

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

jallakim, poenget er at de har muligheten til det, og gjør det som oftest av request. Hvis brukere fikk muligheten til å lage poll ville det blitt en ny poll hver halvtime, om folk likte det som skjedde i gårsdagens reprise av Hotel Cæsar eller ikke. Du skjønner tegningen?

Lenke til kommentar

QUOTE (DiMiles @ 17/04/2004 : 01:40)
jallakim, poenget er at de har muligheten til det, og gjør det som oftest av request. Hvis brukere fikk muligheten til å lage poll ville det blitt en ny poll hver halvtime, om folk likte det som skjedde i gårsdagens reprise av Hotel Cæsar eller ikke. Du skjønner tegningen?

Ser poenget, men ser ikke poll'ene :roll:

Uansett - poll'er er for fjortisser.

Lenke til kommentar

QUOTE (jallakim @ 17/04/2004 : 01:38)
QUOTE (tor_erik @ 17/04/2004 : 01:36)

Og hvor mange ganger skjer det i løpet av et århundre?

Ca. 1000..

Synes også det er dumt når man ikke kan starte poll, og ikke "telletråder". Blir jo vanskelig å starte noe meningsmåling da.

Lenke til kommentar

QUOTE (VeXx @ 17/04/2004 : 01:56)
Synes også det er dumt når man ikke kan starte poll, og ikke "telletråder". Blir jo vanskelig å starte noe meningsmåling da.

Enig, kunne vært en fordel om det var mulig. En spørreundersøkelse er et bra utgangspunkt for en god diskusjon synes jeg :)

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Ja, den er ubrukelig for alle andre enn de som er mods, og det kan ikke være så utrolig vanskelig å fikse det slik at den bare vises hvis man er logget inn som mod...

(men Ueland gidder sikkert ikke å fikse det siden IPB 2 kommer snart *glede seg*)

Endret av PT
Lenke til kommentar

QUOTE (jallakim @ 17/04/2004 : 01:38)
QUOTE (tor_erik @ 17/04/2004 : 01:36)

Og hvor mange ganger skjer det i løpet av et århundre?

tja, jeg har satt opp poll hver gang jeg har blitt spurt. har igrunn aldri blitt spurt om å sette opp en dum poll heller, men i den korte perioden alle kunne starte polls var det kaos.

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 17/04/2004 : 13:03)
Ja, knappen er der slik at vi kan starte og fra og med IPB 2.0 som kommer i løpet av måneden eller noe hvis vi er skikkelig heldige så ser ikke dere den ;)

Men hva om jeg synes den er fin å se på da? Hvis den forsvinner, forsvinner livsgleden min med den. :(

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...