Locomotiv Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 heisann. har ett sorround anlegg med 4 speakers og en subwoofer. (cambridge soundworks) og det skurrer fælt i speakerne når jeg spiller av musikk og annen lyd. de skal ikke være kjørt for hardt, og de er ca 2 år gamle. noe software problem muligens eller? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Du sender muligens et litt for sterkt signal fra pcn til surroundsettet. Har du prøvd å skru ned master volumet litt? Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 hmm nei, det har jeg ikke. du skjønner jeg ga bort min gamle pc til pappa, og jeg ble selv litt skuffet da lyden ble skurrete og slikt. den har vært litt slik tidligere også. men husker jeg rett så forsvant skurringa da jeg for eks klikka på ett vindu og dro det rundt fort på skjermen. akuratt da forsvant skurringa litt.. på mirc var det også slik at hvis jeg merke av endel tekst og bevegte avmerkninga opp og ned fort med musepekern så forsvant skurret.. litt snodig, tror det samme problemet er på pappa (min gamle) pc ennå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå