Tho®¿ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 hei jeg sitter på lan, skulle starte pc-en. den surret og gikk i 15 min, så luftet det svidd, og det sa poff, alt mørkt i pcen min sjekket PSU, og på den kunne jeg grille pølser..... reiv den ut, hadde med meg en ekstrat PSU, spør ikke hvorfor! satte i den, koblet opp og var optimist, pcen starter, og der stopper den! det står bare Main prosessor ... info om CPU'n og etter det kommer jeg ikke lenger, noen tips?? -har resetta CMOS mange ganger, -tatt ut og inn cpu'n, rensa for goop AMD Xp 2500 Twin mos 512 PC 2700 Vannkjøling wd 120gb aopen (nød) power supply noen som har no tips....... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 cmos kubbet? eller bios brikken ganske lei seg? jeg monget et sånt kort.. tror du bare bør sende det inn... Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 hovedkort, og cpu??..... men jeg skal klage på den gamle psu'n vifta stoppa i den... Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Oppstarten, hvor alt henger seg!!! noen som kan hjelpe nå? eller kan jeg kaste alt i en pakke og gi det til posten, så de sender det til sandefjord?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ser ut som om CPU har tatt kvelden. Om hk'et er ødelagt pleier det ikke å komme skjermbilde i det hele tatt. Men for sikkerhets skyld burde du sende inn både hk og cpu... Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 ja.. jeg sender hk, cpu, minne og hdd til komplett jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå