Mr.PK Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Øhm er buydirect.no nede? er det noen som vet hvorfor? problemer med server? de ha vel ikke gått konkurs?! :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Ser slik ut ja. Jeg vet ikke hvorfor jeg handler aldri der. Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Det var synd; beste butikken i lande(priser) Forbanna synd! Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Tror at de flytter adressen til http://www.scancom.no Og har serverproblemer! Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Ahh, nå er de oppe igjen! hehe ble litt skeptisk fordi jeg har en ordre inne nå :e Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 beste priser i landet? dårlig vits. Eizo skjermen koster jo 1655 kroner mer der en der jeg kjøpte den. Se på prosessorprisene.. voldsomt høyt nivå. Blir nok ikke kunde der første åra nei. [ Denne Melding var redigert av: Stonescream på 2002-04-02 19:53 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå