Gå til innhold

Ny bærbar for ca 15000

Anbefalte innlegg

Får penger tilbake for en Apple Powerbook som er reparert så mange ganger at jeg kan heve kjøpet, men jeg trenger bærbar rimelig fort. Tenker meg noe i 15000-klassen.

Mine krav er beskjedne. Jeg vil ikke ha Celeron, jeg vil ha WLAN (helst 801.11g, men b er OK) og jeg vil helst ikke ha en tjukkas.

Ellers haster det som sagt, derfor er Apple og andre trege leverandører uaktuelt, Elkjøp er faktisk å foretrekke.

Hva bør jeg se etter og hva skal jeg se opp for? Kan jeg vente å få installasjons-CD til OS med? Foretrukne leverandører?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Tundra 1557 eller Whitebox CL56, hvis du vil ha noe som virkelig sparker fra seg.

:yes:

Holder personlig en knapp på Whiteboxen. Har bestilt en sånn en selv til brodern :)

Whitebox maskinen er vel den kraftigste maskinen med Centrino og ATI Radeon 9700 på markedet(?)

Lenke til kommentar
Tundra 1557 eller Whitebox CL56, hvis du vil ha noe som virkelig sparker fra seg.

:yes:

Holder personlig en knapp på Whiteboxen. Har bestilt en sånn en selv til brodern :)

Whitebox maskinen er vel den kraftigste maskinen med Centrino og ATI Radeon 9700 på markedet(?)

Ja virker utrolig bra den maskinen. Har jo DVD brenner som "standard" og. Det eneste jeg kunne trekke den for er litt treig ram, men det er jo ganske vanlig på bærbare maskiner.

Endret av t0bben
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Whitebox CL1557 er på vei. Oppgitt leveringtid, 2 dager. Tipper de sender på mandag, så det blir 4 dager...Apple brukte nærmere 3 måneder.

Gleder meg...

Gratulerer :thumbup:

Lenke til kommentar

Takker. Er mer positiv til dette jo mer jeg tenker på det...så er neste utforsding å finne en god Linux distro for mitt bruk før Longhorn blir en realitet...men det er vel gode 2-3 år til...

Takk for hjelpen, hadde ikke funnet Whitebox om dere ikke hadde sagt noe :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...