Kristolz Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Har et lite problem..har kjøpt en 18 gb scsi 80 pin disk...men jeg har ingen 80 pin kontroller....Finnes disse som PCI 32 kort? Spurte komplett om det fantes en omformer fra 68 (50 ?) pin til 80 pin kontakt (forskjellen er at 80pin har strøm gjennom datakabelen, 68 har molux 4 pol standard strøm), hvilket det gjorde, bare at denne koster det hvite ut av øyet..450blankpussede norske kroner! (komplett: ) Er det NOEN annen måte å få denne disken til på (uten å måtte gå fra gård og grunn for å dekke finansieringa)? eller må jeg ha ny maskin omtrent for å få til dritten? Endret 16. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har et lite problem..har kjøpt en 18 gb scsi 80 pin disk...men jeg har ingen 80 pin kontroller....Finnes disse som PCI 32 kort? Spurte komplett om det fantes en omformer fra 68 (50 ?) pin til 80 pin kontakt (forskjellen er at 80pin har strøm gjennom datakabelen, 68 har molux 4 pol standard strøm), hvilket det gjorde, bare at denne koster det hvite ut av øyet..450blankpussede norske kroner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (komplett: ) Er det NOEN annen måte å få denne disken til på (uten å måtte gå fra gård og grunn for å dekke finansieringa)? eller må jeg ha ny maskin omtrent for å få til dritten? Du får kjøpt 80-pinners kontrollerkort. Jeg vet ikke prisen, men hvis du vil ha en rask disk så kjøper du et slikt et. Jeg tror 80-pinners disker er raskere da kablene er skjermet. Lenke til kommentar
Kristolz Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 HVOR får jeg fatt i et slikt et? Norske webshop er har ikke slike kort....det er bare 68 og 50 pin kort.....kommer pokker ikke over det..450 for et kort med to diskkoblinger: 1 68 og en 80 pin samt en molux strøm....faen...koster 2.50 å lage.. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 DU kan få kjøpe et scsi kontroller med meg viss du vill..fungerer bra. og er 80 pin på... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Stenges - dette er for dårlig topic. Vennligst også reduser antall utropstegn neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg