Gå til innhold

The Mystery Cave

Totenkopf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:scared: mange sidet er det .. er på side 9 -... er jo skummelt

EDIT:virker ikke etter side 10 .. noen som vet slutten ??????????????????????????

dette er får spendene til og ikke vite slutten ..

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Har lest minst like gode horror-noveller i bokform, egentlig tror jeg bare det er en "budding author" som har skrevet en bra historie.

Det er typisk at kamera "sluttet å virke", han glemte videokameraet inni hula, han søkte på internett og fant en historie om et "roaming cave creature called Hodag" osv osv. Det slutter på side 10 fordi det er slutten. Det er en såkalt Cliffhanger.

Mange skrekkhistorier ender med åpen slutt.

Den har også en typisk novelle-form, med sakte oppbygging, så klimaks, nedbygging. Ikke er den for lang heller, kanskje 20-30 sider i vanlig bokform, som er normalt for en skrekknovelle.

Har ei bok full av sånne korte horror-historier, "Great Vampire Stories", der de fleste novellene er VELDIG intense og spennende. Sånn er det med gode bøker :)

Kanskje et par her fikk opp øynene for lesing?

Det spennende med å lese ei skikkelig god novelle/bok er at man lager bildene inni hodet mens man leser, istedet for å få dyttet noen andres visjon i bilder nedover hodet mens historien fortelles.

Les mere bøker.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Det er jo faktisk nesten latterlig tydelig at denne er oppkonstruert. Den værste delen er egentlig de siste 3-4 avsnittene, hvor han, for første gang, legger ut i lange baner om at han skal komme tilbake fort, og at han skal oppdatere med en gang etc.. Og at hvis han -ikke- oppdaterer(underforstått), så er det skjedd noe galt etc.. Så sett på i det lyset blir jeg nødt til å gi sterk kritikk. På den andre siden vil jeg gi mye ros for en -veldig- bra skrevet historie. Ble relativt jumpy selv, sitter her alene i et mørkt rom klokka 4 om natten..=) Yeye.. Jeg tror jeg legger meg nuh ihvertfall :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...