Format71 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Får beskjed om at brukernavn eller passord er feil. Gjelder både hovedkontoen andre 'familie'-adresser. Jeg er CanalDigital-kunde, tidligere Avidi. Vi har jo blitt som 'stedbarn' i forhold til telenor-kunder. Er online-kunder, men er ikke online-kunder alikevel. Syns CanalDigital skulle ha skilt seg helt fra telenor så hadde man vært sikker på hva man hadde og forholde seg til... -Vegar Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Er enig der... Har store problemer med å få kunder til å forstå forskjellen da begge bruker online.no adresser... Men tilbake til problemet ditt... Online serverene er oppe å går Men fortsetter det , send meg en PM så kan jeg sjekke brukerkontoen. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Har fortsatt problemer.. Sender deg pm... Hva er forskjellen? Kan du forsøke å forklare det her? Hvor mye av 'www.online.no' har vi kabel-kunder med å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå