Carl M Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg synes hele Idol skulle vært tatt av luften , sende en sangkonkurranse med talentløse "fjortiser" som ikke greier å lage egne sanger og etablere seg i sang-miljøet uten støtte fra TV2, og dommere som alle synes er så morsomme fordi de skjeller ut alle de ikke liker, og det i beste sendetid, pføy!!! (Men det er jo bare min mening ) Det selger, enkelt og greit... tar det ikek av da Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg tror kjartan eller håkon vinner. Hvis håkon hadde vært her enda, hadde han nok klart å komme til finalen! (husk... bergen er byen) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Sandra er ute Kjartan må vinne Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Et steg i riktig retning når sandra gikk ut, nå må jo kjartan vinne ! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 det hadde jo bare vært prikken over i'en at sandra hadde vunnet da. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Tror at Kjartan kommer til å vinne. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 det hadde jo bare vært prikken over i'en at sandra hadde vunnet da. Tenkte faktisk på akkurat det samme. Det hadde nesten vore skandale spør du meg. Men den stakkars jenta hadde jo falt sammen som et korthus i fortvilelse om ho skulle vere med på world idol, som kurt var med på.. det trur eg ikkje ho hadde takla... Men sånn som konkurransen har vore til no...vil eg sei at kem som helst kan vinne. Stakkars bookmakere... Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er nesten helt sikker på at kurt vinner Who cares? Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har hatt kjartan som favoritt helt fra starten så.. rekner med at han vinner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå