Gå til innhold

hvem tror du vinner idol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ser på Idol for underhaldingens skuld, ikkje for musikken. Kjem sikkert aldri til å anskaffe meg ei soloplate frå Idol med mindre den er ekstremt bra.

Dersom du ikkje liker Idol, berre la vere å svare på denne tråden. Ingen vits i å komme med ein "AMd suger" kommentar i ein AMD tråd, er det vel?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
-Det er ikke så mye som èn soloartist i musikksamlinga mi og det blir neppe aldri en heller

Det fins gode soloartister utenom listemusikk då.

Steve Vai er berre ett eksempel ;)

Okei da, var nok litt teit den posten :blush:

Men jeg mente listepop sjitt da :dontgetit: og dere må vel innrømme at de fleste soloartister faktisk er sånne artister ? :ermm:

Lenke til kommentar

Listepop kan høyrast på det og.

Gikk på folkehøgskule der alle hørte på musikk som ikkje var listepop. (Sitter ikkje på listepop musikk materiale i cd-samlinga mi heller liksom)

uansett, Røyksopp var då et fremadstormande band som endå ikkje hadde blitt superkjent. Alle likte det. Og når det kom på topp20, var det plutselig ikkje så kult lenger.

ville folk slutta å like metallica for at dei har vore på topp20? (for det har dei faktisk) :hmm:

Edit: offtopic, men måtte få det ut :green:

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Kjartan er vel den beste av dei 4 som er igjen, men eg liker ikkje han, muligens fordi eg sammenligner med andre som eg misliker sterkt innen musikk. Håper Susanne vinner eg :)

Jess, hu var flink i dag... Forandrer "stemmen" min...hehe... (se ovenfor i tråden) . Håper på at hun vinner...

Lenke til kommentar
Kjartan er vel den beste av dei 4 som er igjen, men eg liker ikkje han, muligens fordi eg sammenligner med andre som eg misliker sterkt innen musikk. Håper Susanne vinner eg :)

Hmm, hadde vært kult, visstnok skal hun bo i samme bydel som meg(Stangeland, Sandnes), men jeg flytta hit etter at hun sikkert hadde dratt til Oslo så :p

-Ogsp har mor mi hatt hun som elev :p

Lenke til kommentar

Jeg synes hele Idol skulle vært tatt av luften :ermm: , sende en sangkonkurranse med talentløse "fjortiser" som ikke greier å lage egne sanger og etablere seg i sang-miljøet uten støtte fra TV2, og dommere som alle synes er så morsomme fordi de skjeller ut alle de ikke liker, og det i beste sendetid, pføy!!! :thumbdown:

(Men det er jo bare min mening :ermm: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...