insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Synes egentlig Kjartan synger Mye bedre en håkon, kansje han vvurde vinne ( skifter mening fra tidligere post ) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 -Det er ikke så mye som èn soloartist i musikksamlinga mi og det blir neppe aldri en heller Det fins gode soloartister utenom listemusikk då. Steve Vai er berre ett eksempel Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 WTF? Er ikkje Sandra ute enda? Jaujau.. Det bryr meg egentelig der sola aldri skinner og litt oppetter ryggen, så... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Håper at en av gutta vinner jeg!helst håkon, ikke bare fordi han er søt, men han har en litt spesiel stemme, så kan han å opptre!Viss noen av jentene skal vinne må det være Margaret! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 -Det er ikke så mye som èn soloartist i musikksamlinga mi og det blir neppe aldri en heller Er enig med Whiteshit. Da har du gått glipp av mykje kvalitetsmusikk! Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 SYnes margaret har noen falske toner jeg som ikke er så pene å høre på, men hun synger bra ! Alle som er igjen har jo et talent ! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Eg ser på Idol for underhaldingens skuld, ikkje for musikken. Kjem sikkert aldri til å anskaffe meg ei soloplate frå Idol med mindre den er ekstremt bra. Dersom du ikkje liker Idol, berre la vere å svare på denne tråden. Ingen vits i å komme med ein "AMd suger" kommentar i ein AMD tråd, er det vel? Endret 21. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 -Det er ikke så mye som èn soloartist i musikksamlinga mi og det blir neppe aldri en heller Det fins gode soloartister utenom listemusikk då. Steve Vai er berre ett eksempel Okei da, var nok litt teit den posten Men jeg mente listepop sjitt da og dere må vel innrømme at de fleste soloartister faktisk er sånne artister ? Lenke til kommentar
chil Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg tipper Kurt stikker av med seieren!! go Kurt Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Listepop kan høyrast på det og. Gikk på folkehøgskule der alle hørte på musikk som ikkje var listepop. (Sitter ikkje på listepop musikk materiale i cd-samlinga mi heller liksom) uansett, Røyksopp var då et fremadstormande band som endå ikkje hadde blitt superkjent. Alle likte det. Og når det kom på topp20, då var det plutselig ikkje så kult lenger. ville folk slutta å like metallica for at dei har vore på topp20? (for det har dei faktisk) Edit: offtopic, men måtte få det ut Endret 22. april 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Håkon røk ut i dag så nå er det helt klart Kjartan som burde vinne ! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 I dag var også første gang da jeg synes at Sandra fortjente å gå videre. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Uff, har det vært sending nå igjen? Tror Davy Wathne vinner jeg Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 I dag var også første gang da jeg synes at Sandra fortjente å gå videre. ja faktiskt, huns sang ganske så bra ! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 I dag var også første gang da jeg synes at Sandra fortjente å gå videre. w00t? -Seri0st? fortjente hun det? (Så ikke på ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Kjartan er vel den beste av dei 4 som er igjen, men eg liker ikkje han, muligens fordi eg sammenligner med andre som eg misliker sterkt innen musikk. Håper Susanne vinner eg Endret 23. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kjartan er vel den beste av dei 4 som er igjen, men eg liker ikkje han, muligens fordi eg sammenligner med andre som eg misliker sterkt innen musikk. Håper Susanne vinner eg Jess, hu var flink i dag... Forandrer "stemmen" min...hehe... (se ovenfor i tråden) . Håper på at hun vinner... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 I dag var også første gang da jeg synes at Sandra fortjente å gå videre. w00t? -Seri0st? fortjente hun det? (Så ikke på ) Etter min mening så gjorde hun faktisk det i dag. I alle fall det klart beste hun har gjort hittil. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kjartan er vel den beste av dei 4 som er igjen, men eg liker ikkje han, muligens fordi eg sammenligner med andre som eg misliker sterkt innen musikk. Håper Susanne vinner eg Hmm, hadde vært kult, visstnok skal hun bo i samme bydel som meg(Stangeland, Sandnes), men jeg flytta hit etter at hun sikkert hadde dratt til Oslo så -Ogsp har mor mi hatt hun som elev Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg synes hele Idol skulle vært tatt av luften , sende en sangkonkurranse med talentløse "fjortiser" som ikke greier å lage egne sanger og etablere seg i sang-miljøet uten støtte fra TV2, og dommere som alle synes er så morsomme fordi de skjeller ut alle de ikke liker, og det i beste sendetid, pføy!!! (Men det er jo bare min mening ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå