Gå til innhold

hvem tror du vinner idol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjartan er min favoritt nå, hadde Susanne før, men hu er blitt så overlegen og bimbo så nå håper jeg henne ryker ut neste runde...

Hu spiller bare på utseende og ikke på stemmen synes jeg da men :thumbdown:

Go Kjartan

Forresten noen som leste anmeldelsen på Idol i går i VG og Dagbladet?

Sinnsykt stor forskjell der!

Dagbladet ga Kjartan terningkast 2 og VG ga 4!

Lenke til kommentar
Kjartan er min favoritt nå, hadde Susanne før, men hu er blitt så overlegen og bimbo så nå håper jeg henne ryker ut neste runde...

Hu spiller bare på utseende og ikke på stemmen synes jeg da men :thumbdown:

Go Kjartan

Forresten noen som leste anmeldelsen på Idol i går i VG og Dagbladet?

Sinnsykt stor forskjell der!

Dagbladet ga Kjartan terningkast 2 og VG ga 4!

Susanne overlegen og bimbo?! Spiller bare på utseende?!

Gi meg litt grunner og eksempler takk....

Å sei at sandra er flatbrysta stemmer vel rett og slett ikkje, uten at det forandre på at ho er den klart dårligaste til å synge av dei resterande folket.

Ingen som sa at Sandra var flatbrysta. Det var en her som sa at viss Sandra hadde vert flatbrysta hadde hun vert ute for lenge siden...

Edit: Snorre123 var litt før meg :cry: (:p)

Endret av ptv-
Lenke til kommentar

Egentlig er det mulig jeg er en smule uenig med dere.

På en god dag er Sandra like god som de andre å synge!

Poenget er at Sandra er 16, mens de andre er 27, 17, 18 og 18.

Selvfølgelig betyr dette at Sandra ikke er like utviklet stemmemessig

som de andre! Etter hvert som hun utvikler seg kan stemmen svinge

både den gode og gale veien. Vi får vente å se. Mulig hun snapper

en platekontrakt på grunn av utssende. :shrug: Umulig å si i den bransjen.

Lenke til kommentar
Hadde hun sett ut som et flatbrysta naut hadde hu vært ute for mange,

Har kommet på en forandring som kan være hensiktsmessig i idolavstemningssystemet! De bør innføre handicap etter størrelsen.... slik at de med stor kopp får bare 80% av stemmene eller.no hehe... :p

Endret av vehitman
Lenke til kommentar
Syns egentlig det er ganske sykt at det er kommet over 20000 innlegg på VG.no sitt forum der folk raser over utstemminga i IDOL, mens uendelig mye værre ting skjer ute i verden som ingen bryr seg om. Menmen...

Så sinnsykt enig!!

Den eneste jeg vet navnet på er Sandra, og det er fordi alle tyter om at hun er så dårlig og blablabla, til og med i nyhetene skal de bable om dette forbanna idol tullet :angry:

Skal innrømme jeg såg verdensfinalen da Kurt vant, og korte klipp av første episoden i år. Det er det som er morro, når folk driter seg ut, enten det er med vilje eller ikke ;)

Tipper alle synger som en hest likevel. Selv om Kurt vant verdensidol er det ikke mye vi hart til musikken hans... Nei skal man lage musikk skal det være ekte, ikke noe dritt noen har snekra ihop på 10 minutter i en toppleilighet i New York/wherever...

Ta en kikk på avateren min, DET er bra musikk det ;)

Lenke til kommentar
Syns egentlig det er ganske sykt at det er kommet over 20000 innlegg på VG.no sitt forum der folk raser over utstemminga i IDOL, mens uendelig mye værre ting skjer ute i verden som ingen bryr seg om. Menmen...

Så sinnsykt enig!!

Den eneste jeg vet navnet på er Sandra, og det er fordi alle tyter om at hun er så dårlig og blablabla, til og med i nyhetene skal de bable om dette forbanna idol tullet :angry:

Skal innrømme jeg såg verdensfinalen da Kurt vant, og korte klipp av første episoden i år. Det er det som er morro, når folk driter seg ut, enten det er med vilje eller ikke ;)

Tipper alle synger som en hest likevel. Selv om Kurt vant verdensidol er det ikke mye vi hart til musikken hans... Nei skal man lage musikk skal det være ekte, ikke noe dritt noen har snekra ihop på 10 minutter i en toppleilighet i New York/wherever...

Ta en kikk på avateren min, DET er bra musikk det ;)

Enig... :yes:

-Det er ikke så mye som èn soloartist i musikksamlinga mi og det blir neppe aldri en heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...