Gå til innhold

hvem tror du vinner idol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en risky tipping, men kanskje Maria vinner! Etter jeg var vitne til det hysteriske (tåpelige) oppstyret rundt Ahn da hun gikk ut, vet jeg hva som kommer nå... Det blir verre.

Grunnet dette, kan det tenkes en deltaker trekker seg i sympati, Maria går dermed inn, og får enorme mengder "sympatistemmer" som garanterer henne førsteplassen med god margin.

Lenke til kommentar

Siden jeg er fra the By - Sandnes - er jeg fristet til å si at Kjartan eller Susanne tar seieren. :) At Kjartan kan kapre den synes jeg kan være sannsynlig. Susanne sang falskt idag og imponerte ikke meg, ihvertfall.

Kjipt at Maria røyk ut. :( Hun har _alltid_ vært god, og viste ikke noen svakhetstegn idag heller, etter mine øyer og ører. :dontgetit: Sandra fortjener å gå ut! Nordmenn har blitt bitt av hennes, jada, pene utseende og bryr seg døyten om den litt-over-middelmådige stemmen hennes. Jeg hadde virkelig håpet Sandra måtte ta affære idag, siden hun nok er den dårligste resterende.

Margaret har jeg hørt mye merkelig om! :dontgetit: Jeg kan ikke skjønne det! Hun har en fantastisk stemme og bruker den med, etter min smak, passende låter. Låtvalget idag var nok bedre enn før, og hun fikk brukt stemmen nok en gang. Skulle jeg rangert deltakerne idag hadde Margaret scoret høyest. Vi vet vel alle at Margaret kanskje ikke er den peneste, men makan om den dama kan synge! :w00t:

Måtte Viking-supporter Kjartan vinne! :)

Lenke til kommentar

Har ikke sett på Idol i en stund (men så det faktisk i dag) og skal si jeg ble rimelig skuffa... Kjartan og Maria var de eneste som sang noenlunde brukbart, og så røyk Maria ut... Og sandra som unnskyldte seg med mistet stemme.... Hadde hun en til begynne med? Men det er nok hu som vinner, sånn som det hele går...

Lenke til kommentar

altså sandra blir stemt videre pga looks.. hun sang jo ræv idag.. dommerne sa det var bra. stemme eller ikke det var bad.. men maria fortjente ikke å ryke ut.. men folk har vel innsett at hun har allerede en karriere foran seg..

Men konklusjonen min er :p looks trekker på publikum.. ikke alle som sitter hjemme og stemmer, stemmer på den som synger best.. det er heller den som ser best ut og er digg liksom...

Lenke til kommentar
Maria så ikke digg ut i dag ihvertfall...

Men så er det ikke utseende det kommer ann på heller. :ermm:

Eller, burde komme ann på. Bringer foresten opp temaet med Sandra.

Ja, hun er dritlekker, men stemmen er litt-over-middelmådig. Ikke noe mer.

Hadde hun sett ut som et flatbrysta naut hadde hu vært ute for mange,

mange runder siden. Håper virkelig folk tar til fornuft og ser bak sminken. :)

Lenke til kommentar
Maria så ikke digg ut i dag ihvertfall...

Men så er det ikke utseende det kommer ann på heller. :ermm:

Eller, burde komme ann på. Bringer foresten opp temaet med Sandra.

Ja, hun er dritlekker, men stemmen er litt-over-middelmådig. Ikke noe mer.

Hadde hun sett ut som et flatbrysta naut hadde hu vært ute for mange,

mange runder siden. Håper virkelig folk tar til fornuft og ser bak sminken. :)

bra sagt :yes:

min mening er at sandra virker som en 11 åring.."hej, jeg heter sandra.. hihihihi!"

men kan ikke si noe imot at hun er digg :blush:

Lenke til kommentar
men maria fortjente ikke å ryke ut.. men folk har vel innsett at hun har allerede en karriere foran seg..

:yes: helt enig på det punktet. Ho har allerede fått seg platekontrakt. Såpass er sikkert.

Å sei at sandra er flatbrysta stemmer vel rett og slett ikkje, uten at det forandre på at ho er den klart dårligaste til å synge av dei resterande folket.

Men no når maria rauk ut så blei konkurransen plutselig heilt open igjen.

*glede meg til neste fredag* :D

Lenke til kommentar

Hvis alle dere som hyler og skriker om hvor grusomt feil det var at Maria røk ut, hadde stemt på henne hadde det neppe skjedd.

Det blir som med den forrige storfavoritten Anh Vu. Hun sang så jevnt over bra, fikk glimrende kritikker fra dommerne hele tida etc, at folk ikke brydde seg å stemme på henne, for "hun går sikkert videre uansett, 'alle' stemmer vel på henne, så da kan jeg stemme på noen andre". Hvis 200000 tenker sånn, da ryker favoritten ut.

Det er nesten som å lage bråk over at feil politikere ble valgt inn på stortinget, når man ikke gidda å gå fra sofaen for å stemme selv engang.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...