Bandidos-Pelle Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Margaret i World Idol? Ikke narr meg til å le a! Hu står faen meg som en stokk på scenen jo, beveger seg ikke i det HELE tatt! Og hu harke akkurat utstråling heller. Sangstemmen er OK, ikke noe mer. Er ikke dette en sangkonkurranse? Jeg stemmer på den som er flinkest til å synge, jeg, ikke hvem som er mest dynamisk på scenen. Nei, der tar du nok feil. Som sagt tidligere, dette er ikke en sangkonkurranse, da ville den gått på radio. Dette er en pop-stjerne konkurranse, og det er flere elementer enn bare sangstemmen som teller inn. Btw, hvordan skriver jeg pop-stjerne konkurranse? Liker ikke å måtte dele ordet der. Idol er og vil alltid være rævva. Så ikke se på det da, finnes folk som synes det er god underholdning. Og hva var vitsen med den siste kommentaren? Tøffhet? Jaha? Så i teorien burde Håkon vinne. Han beveger seg utrolig på scenen. Har du hørt noen av dommerne, eller VG/Dagbladet, noen gang påpeke deres måte å fremføre på? NEI! Dette er faktisk, uansett hvordan du vrir og vrenger på det, en sangkonkurranse. Se på Kurt, han vant World Idol - han beveget seg som en tung stokk på scenen. Margaret synger best, tilogmed helt oppi spekteret, og er derfor en verdig vinner av denne konkurransen. Period. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Idol er og vil alltid være rævva. Så ikke se på det da, finnes folk som synes det er god underholdning. Og hva var vitsen med den siste kommentaren? Tøffhet? Nei, prøver sjelden å være tøff ovenfor folk jeg aldri har møtt, kjenner, i det hele tatt har sett. Altså dere. Dette er et diskusjonsforum, på et diskusjonsforum skriver du menigene dine. Dette er altså min mening. Den har du ingenting med. Jeg har ikke sagt noe dumt om noen av deres meninger, som er at Idol er bra. Sånn er det. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Margaret i World Idol? Ikke narr meg til å le a! Hu står faen meg som en stokk på scenen jo, beveger seg ikke i det HELE tatt! Og hu harke akkurat utstråling heller. Sangstemmen er OK, ikke noe mer. Er ikke dette en sangkonkurranse? Jeg stemmer på den som er flinkest til å synge, jeg, ikke hvem som er mest dynamisk på scenen. Nei, der tar du nok feil. Som sagt tidligere, dette er ikke en sangkonkurranse, da ville den gått på radio. Dette er en pop-stjerne konkurranse, og det er flere elementer enn bare sangstemmen som teller inn. Btw, hvordan skriver jeg pop-stjerne konkurranse? Liker ikke å måtte dele ordet der. Idol er og vil alltid være rævva. Så ikke se på det da, finnes folk som synes det er god underholdning. Og hva var vitsen med den siste kommentaren? Tøffhet? Jaha? Så i teorien burde Håkon vinne. Han beveger seg utrolig på scenen. Har du hørt noen av dommerne, eller VG/Dagbladet, noen gang påpeke deres måte å fremføre på? NEI! Dette er faktisk, uansett hvordan du vrir og vrenger på det, en sangkonkurranse. Se på Kurt, han vant World Idol - han beveget seg som en tung stokk på scenen. Margaret synger best, tilogmed helt oppi spekteret, og er derfor en verdig vinner av denne konkurransen. Period. Nei, i teorien burde ikke Håkon vinne, men de lager ikke denne konkurransen og går KUN for sangstemme. Håkon har etter min mening ikke god nok stemme til å vinne, (ja, stemmen teller den og) selvom han beveger seg veldig bra på scenen og sjarmerer jentene. Han har ikke nok særpreg i stemmen sin for at den skal være god nok for en vinner. I tillegg til sangstemme (som må være god og ha personlighet som Jan Fredrik sier) så mener jeg de burde ha utseende med seg (ikke nødvendigvis så veldig), ha nogenlunde gode dansetrinn (eller lære seg det), og ha evnen til å sjamere publikum. De skal da tross alt selge plater, så å si at de kun går etter stemmen er bare vås. Du husker da vel da Douglas sa til hu dama i innledende runder at hu måtte slanke seg hvis hu skulle han noe sjanse? (Ja, jeg er Idol-nørd. Judge me. ) Edit: Sorry for fæl quoting (B|Real skyter meg hvis han ser dette , men orker ikke redigere bort nå. Endret 16. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (Ja, jeg er Idol-nørd. Judge me. ) I already did... Sorry, klarte ikke å styre meg... Stikker nå! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (Ja, jeg er Idol-nørd. Judge me. ) I already did... Sorry, klarte ikke å styre meg... Stikker nå! Should I care? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (Ja, jeg er Idol-nørd. Judge me. ) I already did... Sorry, klarte ikke å styre meg... Stikker nå! Should I care? Probably not... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Maria var alt for proff og derfor røk hun ut, akkurat som Guro i fjort (min teori i allefall). Ingen av de som igjen kommer til å bli husket for noen ting, selv ikke den som vinner. Ingen av de er noe særlig til å synge, Margaret er vel den av de som synger best og hun synger veldig middels. Nei, blir helt tilfeldig hvem som vinner i år og TV2 kommer nok til å droppe Idol etter at de ikke nå greier å finne en skikkelig artist som de kan tjene penger på. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Seriøst.. IDOL er for fjortiser! hvem BRYR seg? Det er totalt latterlig program. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Seriøst.. IDOL er for fjortiser! hvem BRYR seg? Det er totalt latterlig program. *overse totalt off-topic kommentar, og be Dr.X se nærmere her. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Dette er altfor dumt, helt stein dumt, jeg tipper også Sandra vinner driten. Uansett, samma pokker hvem som vinner, men Maria fortjente IKKE å ryke ut, jobber selv med musikk, og hun er den eneste som har en sjanse fremover i livet. Vinner noen av de andre blir det "one CD fame" som jeg kaller det, altså kommer en liten stund på VG lista, litt headlines i spamaviser etc også er det over. Popbransjen er ynkelig og patetisk, men det er akkurat derfor den enda lever. Endret 16. april 2004 av VeXx Lenke til kommentar
adawen Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Feilpost deluxe. Og stenges. Vi har mer enn nok av disse trådene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg