kdog Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 til alle som klager på at favoritten går ut: Stemte dere selv? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kjartan er, i mine øyne, blant de flinkeste. U2-sangen han fremførte i dag var ypperlig. Håper han vinner. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Bare jeg som synes Kjartan fremførte "Stuck in a moment" litt homo/feminint? Endret 16. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Bare jeg som synes Kjartan fremførte "Stuck in a moment" litt homo/feminint? Nei, det er bare en sånn sang, det.. synes jeg da... Men hva vet jeg.. så hele sendinga i et lite vindu på laptoppen mens jeg spilte warcraft... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Nei, det er bare en sånn sang, det.. synes jeg da... Men hva vet jeg.. så hele sendinga i et lite vindu på laptoppen mens jeg spilte warcraft... Nei, *spille av U2-versjonen*, den er ikke femi/homo når U2 spiller den, men det var liksom et eller annet med måten Kjartan fremførte den på. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Jeg synes at Maria er for flink for Idol. Hun er allerede profesjonell. Uansett, ser vi bortifra Maria, synes jeg Margaret var klart best i dag. Kjartan var, som vanlig, kjedelig og enkel. Endret 16. april 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg syns det var veldig bra at Maria gikk ut jeg. Med tanke på de andre finalistene synes jeg hun var altfor artist fra før av. Jeg håper og tror at Kjartan kommer til å vinne hele greia for han har etter min mening en utrolig fin stemme som har, tross for hans alder, utviklet seg en del siden han kom videre fra første runde. Jeg liker ikke Margaret, og håper hun går ut neste runde. Synes fortsatt det var en skam at Trung gikk ut, for han blant mine favoritter. Tror vi ser veldig forskjellig på Margaret Dunestar, for jeg ser bare en jente med lav utstråling, og en OK (ikke noe mer) stemme som etter min mening ikke holder til å vinne Idol. Jeg sier heller ikke at Trung hadde egnet seg som vinner av Idol, men han fortjente å komme mye lengre. Til dere som klager på at Maria gikk ut; stemte dere selv? Hvis dere ikke gjorde det, skjønner jeg ikke hvorfor dere klager. Nå er det Kjartan igjen, og jeg håper virkelig at han vinner hele skitten. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Å bruke argumentet at Maria er artist allerede er bare dumt. Det er også Kjartan. Han har bl.a. sunget Viking-sangen. Vel, jeg har vel ikke kommentert utstrålingen til Margaret ennå? Den damen trenger å lære seg å omgås med media. Utstråling på scenen? Tja ... det går alltid ann å lære seg, vetu. Jeg holder fast på det med stemmen til Margaret. Etter min mening er hun en av de bedre resterende når det kokes ned til stemmen. Sandra må forsvinne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Han har bl.a. sunget Viking-sangen. Kjartan går videre med stor margin fordi han reiser i hytt og pinevær og sanker stemmer. På barneskoler, høyfjellshotell, over alt. Grunnen til at akkurat hans versjon av Viking-sangen "vant", var fordi han satt på en kontinuerlig "stemme-maskin" på en internett-kafè og vant derfor på flest stemmer. Maria gikk ut fordi folk ikke gidder å stemme på henne. Grunnen er at hun er så flink, så utrolig overlegen at alle tror det er en selvfølge at hun går videre. Det samme gjaldt Anh og muligens Trung. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Maria gikk ut fordi folk ikke gidder å stemme på henne. Grunnen er at hun er så flink, så utrolig overlegen at alle tror det er en selvfølge at hun går videre. Det samme gjaldt Anh og muligens Trung. Er vi virkelig så late? Jeg tviler nok. Tror ikke det er grunnen. Foresten, det med reising og sanking av stemmer. Det er en del av businessen, vel? Altså, alle gjør vel det? Eller? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jess! Endelig har jeg funnet noen som synes Margaret er flink! Selv fatter og begriper jeg ikke hvorfor Margaret har sittet i stolen de siste gangene! I dag var hun fenomenal - kanskje best! Vel, vinner ikke Margaret kan Norge synge farvel til en høy plassering i World Idol, f.eks. Jeg synes Kjartan er dårligst av de gjenværende, men det for så være... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Margaret i World Idol? Ikke narr meg til å le a! Hu står faen meg som en stokk på scenen jo, beveger seg ikke i det HELE tatt! Og hu harke akkurat utstråling heller. Sangstemmen er OK, ikke noe mer. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 PÅ TIDE Å ENDRE AVSTEMMINGS METODENE! HELT ENIG!! MEd dette stemmesystemet blir det bare sympatistemming. Folk stemmer på de folkene de tror kommer til å gå ut, ikke de som er best. Systeme burde være å stemme på den som burde gå ut!! Er det bare meg, eller motsier du deg selv nå? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Margaret i World Idol? Ikke narr meg til å le a! Hu står faen meg som en stokk på scenen jo, beveger seg ikke i det HELE tatt! Og hu harke akkurat utstråling heller. Sangstemmen er OK, ikke noe mer. Er ikke dette en sangkonkurranse? Jeg stemmer på den som er flinkest til å synge, jeg, ikke hvem som er mest dynamisk på scenen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Maria gikk ut fordi folk ikke gidder å stemme på henne. Grunnen er at hun er så flink, så utrolig overlegen at alle tror det er en selvfølge at hun går videre. Det samme gjaldt Anh og muligens Trung. Er vi virkelig så late? Jeg tviler nok. Tror ikke det er grunnen. Der er jo opplagt grunnen. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Min mor kjenner bestemoren til Sandra Bestemoren bodde rett nedfor mamma da hun var liten. WOW! ikke sant Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Nåvel. Alle har sin favoritt, hver sin smak Personlig er jeg svak for Margaret. Hun sjarmerte meg grunding med Beatles-låta hun sang i Wild Card-programmet. Etter hva ryktene tilsier har hun gjort det litt dårlig i de siste programmene, men i dag synes jeg søren meg hun fortjente å unngå stolen. Likte det jeg så i dag også. Hvis jeg skal si min mening om hvem som burde vært i stolen/sofaen i dag, mener jeg at det var ok at Sandra og Håkon ble plassert der. Men jeg fatter ikke at Susanne greide å gå videre! Makan til sur start på et refreng har jeg ikke hørt siden jeg selv sang på barneskolen.....merkelig at hun gikk rett videre. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Maria var den eneste med skikkelig talent i mine øyne. De andre har ikke snev av hennes talent. Dette var synd. Jeg har boikottet Idol helt og fullt. Har mange grunner. Siden denne tråden handler om Maria, tar jeg et eksempel om henne. Hun er visstnok profesjonell sanger. Hvorfor er hun med i en "prøve-å-bli-stjerne-serie?" Idol er og vil alltid være rævva. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Margaret i World Idol? Ikke narr meg til å le a! Hu står faen meg som en stokk på scenen jo, beveger seg ikke i det HELE tatt! Og hu harke akkurat utstråling heller. Sangstemmen er OK, ikke noe mer. Er ikke dette en sangkonkurranse? Jeg stemmer på den som er flinkest til å synge, jeg, ikke hvem som er mest dynamisk på scenen. Nei, der tar du nok feil. Som sagt tidligere, dette er ikke en sangkonkurranse, da ville den gått på radio. Dette er en pop-stjerne konkurranse, og det er flere elementer enn bare sangstemmen som teller inn. Btw, hvordan skriver jeg pop-stjerne konkurranse? Liker ikke å måtte dele ordet der. Idol er og vil alltid være rævva. Så ikke se på det da, finnes folk som synes det er god underholdning. Og hva var vitsen med den siste kommentaren? Tøffhet? Endret 16. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Dawg Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Veritas_ : Tror du bomma litt, er det ikke z i lissom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg