Veritas_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Feil folk da? (Ikkje noe negativt ment seff) Men hu va og e jo den beste av alle finalistene. Jaja. Får heie på ripset da. Go sandra Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Maria var den eneste med skikkelig talent i mine øyne. De andre har ikke snev av hennes talent. Dette var synd. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kansje det var håret ? :o Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Overraskende ja... Wabby: Tenkte det samme Endret 16. april 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Maria var den eneste med skikkelig talent i mine øyne. De andre har ikke snev av hennes talent. Dette var synd. Kanskje fordi at hun er mer eller mindre artist fra før... Synes at det er de som ikke er så erfarne innenfor faget er de som bør få prøve seg jeg! Ukjente hobbysangere! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Maria var den eneste med skikkelig talent i mine øyne. De andre har ikke snev av hennes talent. Dette var synd. Er enig med deg der Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kansje det var håret ? :o Samme tanken slo meg. :------D Idol suger hytte penis uten Maria og Trung (spesielt Trung). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 WTF?? Jaja dette forteller vel egentlig mye på kem som ser og stemmer på dette programet. latterlig. Blir vel sandra'en som vinner dritten. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Maria og Ahn som begge var soleklare favoritter .... .... nå gidder jeg ikke å se på mer. PÅ TIDE Å ENDRE AVSTEMMINGS METODENE! Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Blir vel sandra'en som vinner dritten. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 WTF! Sandra hadde jo stemmeproblemer og sånn! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 WTF! Sandra hadde jo stemmeproblemer og sånn! Ja å så da! Det er nå forsatt folket som bestemmer! Likte ikke Maria noe serlig (vet ikke hvorfor), men når Anh og Trung gikk ut begynte jeg for alvor å tvile på hva folk så etter i finalistene! Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 PÅ TIDE Å ENDRE AVSTEMMINGS METODENE! HELT ENIG!! MEd dette stemmesystemet blir det bare sympatistemming. Folk stemmer på de folkene de tror kommer til å gå ut, ikke de som er best. Systeme burde være å stemme på den som burde gå ut!! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Min mor kjenner bestemoren til Sandra Bestemoren bodde rett nedfor mamma da hun var liten. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Min mor kjenner bestemoren til Sandra Bestemoren bodde rett nedfor mamma da hun var liten. WOW! Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Burde være sånn at man bare kan stemme en gang. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Er jeg den eneste i norge som ikke ser på Idol? *står i et rom og roper:Er det noen som ikke ser på Idol?En høyball suser sakte forbi meg. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 De andre har ikke snev av hennes talent. Nei, fy deg! Margaret og Kjartan er på akkurat samme nivå. Sandra og Håkon tar det på utseende og Susanne henger med på slep. Maria var nok ikke best idag, enkelt og greit. Låtvalget hennes var nok ikke 100%, håret var kanskje lett "irriterende" og harry, og stemmen svikta littegrann iforhold til før. Margaret var nok best idag! Hun eier musikalsk talent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg