Gå til innhold

AveMORphine`s H.M.W.C. (Sketch av Rev1.1)


Anbefalte innlegg

Som sagt, jeg tror det holder å børste nippelen, og passe på så ikke slangen går for langt inn.

 

Men som dere skjønner, det er fordeler og ulemper med disse "niplene" som ved alt annet. Systemet må testes uten HW først og installeres med slangene på niplene dersom du skal være sikker.

 

Edit: mens med slangeklemmer er det enklere, men jeg liker ikke de stygge greiene. De hurtigklemmene til MP og Netconnection sitter ikke skikkelig på PVC slanger.

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det ja, takker *sjekke*

 

Ellers, tips om hvordan jeg skal få vannet "hvitt" uten å tilsette ting som forringer kjølingen tas også imot med takk.

 

Edit: men da er det kanskje like greit med sølv-strømper (da hvit egentlig bare var for å få en annen farge som ligner mer på resten enn den kobber fargen).

 

Edit2: Bamsefar: jeg kommer til å lage HDD blokkene med Kobberplater, men da med hvit lim mellom kobberet og plexi`n. Aluplatene jeg har skal jeg lage nytt PSU kabinett av ;)

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Har forresten tenk å lage hullene som går gjennom hovedkortet akkurat store nok til at jeg får skrudd inn M4 skruene. Gjorde dette på GPU blokken og det så ut til å fungere bra. Hadde jeg tenkt så langt kunne jeg ha skrudd sammen bunnen og toppen slik også, med de samme skruene. Men man lærer så lenge man lever ;)

 

Edit: tenker jeg kanskje lager 4 hull ved siden av niplene så nerme midten som mulig for å gi støtte. Får se om den klarer seg uten.

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar
Har forresten tenk å lage hullene som går gjennom hovedkortet akkurat store nok til at jeg får skrudd inn M4 skruene.

Take care! Husk at det ligger kobberbaner i flere lag i kortet.

 

Btw; Når regner du med at det hele kjøres igang? Må følge med på dette, er svært spent på resultatet!

Lenke til kommentar
Har forresten tenk å lage hullene som går gjennom hovedkortet akkurat store nok til at jeg får skrudd inn M4 skruene.

Take care! Husk at det ligger kobberbaner i flere lag i kortet.

Skruene som går gjennom hovedkortet = de fire festehullene (som er M4 er de ikke?). MAO uavhengig av hovedkortet ;)

 

Når jeg sier skruene som går gjennom hovedkortet, mener jeg selve skruene. De vil gå der det er meningen de skal gå mht hovedkortet, men istedet for å borre ett hull i plexi`n som er stort nok til å bare skyve skruen gjennom, vil jeg lage det slik at skruen må skru`s gjennom plexi`n og dermed være festet skikkelig i blokka (jeg snur på festet, så en må stramme det på baksiden av hovedkortet med bolter i blokken istedet for på fremsiden, med bolter i hovedkortet).

 

Regner med å bli ferdig med CPU blokka i morgen. Det som har gjort at det har tatt sånn tid er at på de andre blokkene har jeg kunnet være mindre nøye med hullene (slipingen) mens på denne er hullene nødt til å være nøyaktig der de står for å få utnyttet WW designet, ergo har jeg slipt med mm mål liggende under. Noe som tar ekstremt med tid.

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...