Andreasfe Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hei! Har før nøyet meg med en partisjon. Men i dag fikk jeg en 80 GB harddisk. og iogmed at det var så mye surr på den andre harddisken (40 GB) som jeg kun har hatt hittils, så tok jeg rettogslett og formaterte hele suppa... Lagde noen partisjoner.. og la Windows XP inn på den ene (C:)... Men så har det seg sånn at når jeg skal installere forskjellig typer program så er jo de default satt til å installeres på C: under mappen Programfiler Ja. Jeg vet jeg kan endre på hvor jeg skal installere programmene under installasjonen. Men det må da gå ann å unngå det? Altså. Jeg vil vite hvordan (hvis mulig) jeg setter en annen partisjon til å ta i mot programvare Jeg vil ikke ha programvaren på samme partisjon som Windows XP Noen som kan hjelpe meg?.. Vise meg hvor jeg går inn liksom... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Du kan flytte hele "programfiler" hvor du vil, og legge en snarvei på c-disken som peker til der hvor du har lagt den. "lag ny snarvei" som heter "programfiler" og som peker til "x:\programfiler". Det fungerer, men jeg vil ikke anbefale det. Lenke til kommentar
immo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Ja skulle vært en "set default program-folder" eller noe sånn at alt som havner i "c:\Program Files\" sendes til valgt path. Så man slipper å endre hver gang man legger inn noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå